TREENER LAURA-LIZA TREILMANNI soovitus, kuidas pühade ajal tervislikuks jääda

5 kommentaari
TREENER LAURA-LIZA TREILMANNI soovitus, kuidas pühade ajal tervislikuks jääda

Jõulupühad on kohe käes ning loomulikult tähendab see ühtlasi ka seda, et lauale tuuakse heldes koguses head ja paremat süüa ning enamasti kipub valik olema lausa niivõrd rikkalik, et kõike korraga ära süüa ei jaksagi. Paraku võib ülesöömine kaasa tuua seedehäired, halva enesetunde ja kaalutõusu.

Jõulupühad on kohe käes ning loomulikult tähendab see ühtlasi ka seda, et lauale tuuakse heldes koguses head ja paremat süüa ning enamasti kipub valik olema lausa niivõrd rikkalik, et kõike korraga ära süüa ei jaksagi. Paraku võib ülesöömine kaasa tuua seedehäired, halva enesetunde ja kaalutõusu.

MyFitnessi spordiklubi personaaltreener ja ühtlasi ka MyFitness Viru klubi juhataja Laura-Liza Treilmann tõdeb, et sellist asja nagu ülesöömine ta pühade ajal kindlasti ette ei võta. “Toitumise osas ma pühade puhul endale erilisi piiranguid ja muudatusi ei tee. Olen arvamusel, et tegu on nädalapäevaga nagu iga teine ning selle tõttu ei näe põhjust, miks peaksin oma toitumisharjumusi pühade tõttu lõdvemaks laskma. Jõuludest hoolimata proovin alati kinni pidada toidukordadest, toidukogustega üle ei pinguta ning tarbin piisavas koguses vedeliku. Eks ikka luban ka aeg-ajalt endale head ja paremat, aga mõõdukus on märksõna, millest kinni peaks pidama,” soovitab treener kõike mõõdukas koguses tarbida.

Laura-Liza tunnistab ka seda, et kui ta oma söömist teadlikult ei jälgiks, siis läheks olukord ilmselt üsna kiiresti käest ära. “Olles nüüd väga aus, siis minu jaoks maitseb absoluutselt iga toit jõulu hakul paremini ning kui ma end ei kontrolliks, siis arvatavasti veereksin kevadesse.”

Kui aga jõuluroogadest rääkida, siis Laura-Liza vaieldamatuks lemmikuks on traditsiooniline praekapsas. “Kui ma peaksin valima paar vaieldamatut lemmikut, ilma milleta mu pühad ei möödu, siis on need hästi maitsestatud ahjuliha, bataat ning praekapsad. Praekapsas on ilmselt üks vähestest toiduainetest, mida võiksin ka keset südasuve süüa.”

Sarnased artiklid