The Body Shop ja MTV kampaania ´´Move Your Lips´´

The Body Shop ja MTV (Music Television) ühendasid oma jõud HIV- ja AIDSi leviku pidurdamiseks maailmas. Ühise rahvusvahelise kampaania ?Move Your Lips? eesmärgiks on suurendada inimeste, eriti noorte, HIV-alast teadlikkust.
Kampaania veebilehekülg asub aadressil: www.moveyourlips.com

Eelmisel aastal nakatus üle 5 miljoni inimese HIV-i. Umbes pooled neist olid alla 24 aastased.Üks peamistest HIV-leviku põhjustest on vähene teadlikkus: ikka veel on nakatumisviisid paljudele teadmata, seda eriti arengumaades ning isegi sel teemal rääkimine on osades kohtades tabu.

Osana sellest kampaaniast toob The Body Shop turule oma uudistoote, Guarana-huulevõi, mille müügist saadud tulud lähevad Staying Alive fondi HIV ja AIDSi alase teavitustöö tegemiseks. Staying Alive fond keskendub rohujuure tasandil teavitustöö tegemisele noortele erinevais maailma paigus. Selle fondi rajajaks on Music Television ning kevade jooksul on 160 riigis MTV eetris HIV-leviku pidurdamisega seotud teadaanded.

Guarana-huulevõi on värske, ergutava lõhnaga huulte niisutaja ja pehmendaja.
Amasonase piirkonnas kasvavad guaranamarjad on tuntud oma ergutava toime poolest ja guarana antioksüdantsed omadused aitavad kaitsta huulte õrna nahka.
Huulevõis sisalduv niisutav võipuuvõi ja huuli hooldav mesilasvaha on toodetud ausa kaubanduse leppe raames Sambias ja Ghanas.

Guarana-huulevõi värvikirevat pakendit ehib ?Move Your Lips? -kampaania logo,
mis omakorda rõhutab HIV ning AIDSi alase teavitustöö tegemise ja sellest rääkimise tähtsust.
Guarana Lip Butter maksab 112.-
Iga müüdud toote pealt annetatakse 78.- Staying Alive fondile.
Lisainfot Staying Alive fondi tegevusest leiad aadressil: www.staying-alive.org