20 näksi, mis sisaldavad vähem kui 100 kcal

20 näksi, mis sisaldavad vähem kui 100 kcal

Mõistlikus koguses näksimine ei tee kedagi paksuks ja et vererõhk oleks stabiilne, tuleks iga paari tunni tagant midagi kindlasti süüa – eelistatult tervislikke toite, millel on kõrge toitaineteväärtus. Ka näkside puhul tuleb eelistada neid, mis sinu organismile head teevad.  Allpool on välja toodud 20 näksi, mille kaloriline sisaldus on alla 100 kcal. Tähelepanu on pööratud ka sellele, et näksid ei sisaldaks tühje kaloreid – neid süües saab sinu organism ka vajalikke toitaineid!

Mõistlikus koguses näksimine ei tee kedagi paksuks ja et vererõhk oleks stabiilne, tuleks iga paari tunni tagant midagi kindlasti süüa – eelistatult tervislikke toite, millel on kõrge toitaineteväärtus. Ka näkside puhul tuleb eelistada neid, mis sinu organismile head teevad. 

Allpool on välja toodud 20 näksi, mille kaloriline sisaldus on alla 100 kcal. Tähelepanu on pööratud ka sellele, et näksid ei sisaldaks tühje kaloreid – neid süües saab sinu organism ka vajalikke toitaineid!

Ja kes vajab topelt annust, siis söö kaks korda nii palju.

1. 1 väike banaan (külmutatult võib samuti süüa)

2. 20 väikest viinamarja

3. 0,2 dl maitsestamata väherasvast jogurtit peotäie maasikatega

4. 150 grammi mustikaid kahe supilusika vahukoorega

5. keskmine apelsin kaneeliga

6. kaks grillitud ananassiviilu

7. üks viigimari tükikese sinihallitusjuustu või maapähklivõiga

8. kolm ruutu tumedat šokolaadi

9. seitse šokolaadidippi kastetud maasikat

10. peotäis pähkleid

11. kolm väiksemat kuivatatud datlit sinihallitusjuustu või maapähklivõiga

12. üks suurem kiivi (ca 220 grammi)

13. tatragalett viilu juustuga või maapähklivõiga

14. 150 grammi marju meega

15. 25 pistaatsiapähklit soolata

16. 8 suurt oliivi

17. 12 beebiporgandit või kaks tavalist porgandit koos kahe supilusika hummusega

18. 100 grammi kodujuustu

19. 3 kuivatatud aprikoosi sinihallitusjuustuga

20. 100 grammi kanafileed soola ja pipraga maitsestatud

 

Allikas: greatist.com