Kuidas pääseda ülesöömisest?


Jõulud on tuntud oma toidukülluse poolest. Söömine ei hakka mitte alles jõululaupäeva praega vaid juba tükk maad varem firma- või koolipeaoga, sõpru ja sugulasi külastades. Ning samuti ta ka ei lõppe enne uue aasta saabumist.
 

liisi@buduaar.ee


Jõulud on tuntud oma toidukülluse poolest. Söömine ei hakka mitte alles jõululaupäeva praega vaid juba tükk maad varem firma- või koolipeoga, sõpru ja sugulasi külastades. Ning samuti ta ka ei lõppe enne uue aasta saabumist. Kuidas aga teha nii, et peale neid nädalaid ei oleks kaalule lisandunud viite kilo, samal ajal aga, et ei peaks ka maitsvatest roogadest, magustoitudest ja snäkkidest täielikult loobuma?



Poeletid on maistvate snäkkide all lausa lookas – pähklid, rosinad, piparkoogid, jõulukoogid jne (just kõige rammusamad ja kaloririkkamad toidud). Ja need on vaid krõbistamiseks põhiroogade vahele. Paljud meist on aga pingutanud juba mitu kuud, et oma väiksesse pidulikku kleiti ära mahtuda ja ei tahaks üldse, et nüüd iga päev kannatus viimse piirini proovile pandaks. Seega siis mõned vihjed, kuidas end mitte üle süüa:


â