MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: fitnessist ja üliõpilane Sirelyn Pommer
pildid: erakogu

Imekaunis Sirelyn Pommer õpib TTÜ Tartu Kolledžis tsiviilehitust ja arhitektuuri, mistõttu on tema elus üsnagi palju paikset nokitsemist. Siiski on tegemist naisega, kes armastab liikumist üle kõige - Sirelyn on spordiga tegelenud lapsest saadik ning täna on tema südames koha sisse võtnud nii fitness kui ka jooksmine.

Ka toitumisele pöörab Sirelyn palju tähelepanu ning oskab alati tervislikke valikuid teha. 

Palusime Sirelynil välja tuua oma ilusa keha viis saladust, mis ehk aitavad ka lugejal leida inspiratsiooni, et hakata tervislikumalt toituma ja rohkem liikuma.

1. Hommikune rutiin

Klaas sooja vett koos riivitud ingveri ja ühe pressitud sidruni mahlaga - totaalne seedesüsteemi ergutaja ja täisväärtusliku päeva algus on garanteeritud! Lisaks hoiab haigused eemal ja tugevdab immuunsust. Soovitan kõigile, kellel ka seedimisega probleeme on - paneb kõik tööle!

2. Võimalusel alustan päeva kardiotreeninguga.

Selleks, et säästa liigeseid, müttan spordisaalis trenažööril enne loenguid, et veri käima saada. Seejärel haaran hommikusöögi! Peale kooli külastan jõusaali, et end taas istumisest üles äratada. Jõutrenn ja kardio kombineerituna on minu jaoks parim lahendus püsida sale ja vormis!

3. Käin võimalikult palju jalgsi.

Olen õnnelik, et elan Tartus, sest siin on väga hea läbida kõik vahemaad jalgsi käies - seega saan oma sammude arvu imelihtsalt täis ja boonusena tõstan nii endorfiinide taset terve päeva vältel.

4. Minu toidulaual on alati palju valku ja mineraale, vitamiine.

Armastan juurvilju ja mereande. Minu igapäevamenüüsse kuuluvad brokoli, lillkapsas, porgand, erinevad marjad, kanafilee, kodujuust, täistera rukkileib (otse oma ahjust) ning kohupiim. Toit peab olema puhas ja koduköögist tulnud, sest ainult nii saan olla kindel, mida ja kui palju ma päeva jooksul sisse söön. Toidu ettevalmistamine on minu elustiili lahutamatu osa ja tasakaalustatud menüü on hea figuuri võti. 

5. Väljas einestades palun alati serveerida kastmed eraldi või need sootuks ära jätta.

Palun väljas süües alati asendada kahtlase väärtusega püreed ja lisandid köögiviljade ja salatiga - nii ei pea ma oma “dieedis” libastuma ja saan sõpradega einestades aega veeta. Väljas söömas käies võime endale teadmata ammutada suure koguse kaloreid, mis tulenevad just kastmetest ja püreedest. Seega ka väljas käies on võimalik toidupäevikut edasi pidada ja sissekandeid adekvaatselt sisestada.