Reklaam sulgub sekundi pärast

Näotud modellid Valentino kevad-suve reklaamis

Valentino viimases reklaamkampaanias on modellid kõik jäetud nägudeta. Nendel piltidel on näod täielikult peidetud ja varjatud juuste, ehete või muude esemetega. Kas see on siis Valentino viis võidelda meedia vastu eirates tavasid,  kasutada oma rõivaste promomiseks pikka aega disainerite puhul kombeks olnud kuulsate modellide nägusid. Tänapäeval on mood kerkinud tähtsaimaks naiste riietumisel ja seda just kuulsate eeskujude tõttu.

Valentino viimases reklaamkampaanias on modellid kõik jäetud nägudeta. Nendel piltidel on näod täielikult peidetud ja varjatud juuste, ehete või muude esemetega. Kas see on siis Valentino viis võidelda meedia vastu eirates tavasid,  kasutada oma rõivaste promomiseks pikka aega disainerite puhul kombeks olnud kuulsate modellide nägusid. Tänapäeval on mood kerkinud tähtsaimaks naiste riietumisel ja seda just kuulsate eeskujude tõttu. Pole ka ime, et enesehinnangu probleemid on üles kerkinud. Pole oluline, kui palju naised kannavad Balenciaga kleite või Pepe-jeans’i teksaseid, nad ei saa kunagi olema nägudega nagu Jennifer Connelly või Sienna Miller, kuigi just nende nägude peale neid asju ju ostetakse. Võib-olla ongi just see Valentino plaan, pöörduda vanasse aega, näidates moodi nii, et tekiks arusaam - igaüks võib seda kanda! „Arvan, et võtmeks selle kampaania puhul jääb see, et Valentino naine oleks rohkem kahe jalaga maa peal, ikka stiilne, kuid mitte kättesaamatu“ kommenteerib Raul Martinez, tegevdirektor ja loominguline juht AR-st. „Sa tunned endiselt Valentinolikku glamuuri, kuid see on palju kaasaaegsem.“ Teisest küljest, äkki üritas ta hoopis kokkuhoidlik olla, hoides kokku make-up’i jm pealt, kasutades kampaanias endisi 90. aastate supermodelle nagu Amber Valletta ning Shalom Harlow.  Kampaaniat saab peagi näha ajakirja Vanity Fair veebruari numbris. 

 

/Kadri Veisner/