5 HÄBEMATUT TRIKKI, kuidas supermarketid inimesi üle kavaldavad

Toidukaupluste eesmärgiks on meelitada inimesi ostma ka neid asju, mida nad tegelikult poodi ostma ei tulnud! Mida rohkem impulsiivseid oste inimesed sooritavad, seda suurem on kaupluse käive ning see tähendab, et poed mõtlevad välja kõikvõimalikke nippe ja trikke, kuidas inimesi rohkem raha kulutama panna.

Tagasi artikli juurde

10 kommentaari

  • K4ili
  • Jazzyl
  • K4ili
  • kristi463

    kristi463

    Pole probleemi , poed on alati rahvast nii täis mina olen väsinud ja ainus mõte on kiiresti vajalik kaup korvi panna ja poest kähku ära saada.
  • Mimi
  • gretett

    gretett

    degusteerimine on küll üks vastik hetk poes, justkui jääks tunne nagu nüüd oled proovimise eest võlgu ja pead ostma selle veini või juustu
  • iivuke
  • MerkaMersu555

    MerkaMersu555

    Muusika poodides häirib täiega ja ega sellepärast rohkem ostma ei hakka. Valgustus ja aroomid on ka läbinähtavad trikid, ise ostan vaid vajalikke asju.
  • mexxxx
  • Chiffong

    Chiffong

    See on nii teadatuntud tõde ja see töötab tegelikult väga hästi. Samamoodi on kogu väljapanek läbi mõeldud ka riidepoodides. Ükski toode ei ole suvalises kohas.

Lisa kommentaar

Palun järgige portaali kasutustingimusi. Sobimatud kommentaarid kustutatakse ning autoril keelatakse edasised kommentaarid!