Reklaam sulgub sekundi pärast

ETTEKANDJAD PALJASTASID, mida nad ebaviisakatele klientidele teinud on

Ettekandja töö ei ole lihtne ja peale pikka tööpäeva võib ebaviisakas klient meele nii mustaks ajada, et nad maksavad sulle omal moel kätte. On olnud juhtumeid, kus ettekandja näiteks teeb midagi ebameeldivat sinu toiduga ja vahel lastakse klientidel oma tellimust pikka aega oodata lihtsalt sellepärast, et sa ei meeldi neile.

Ettekandja töö ei ole lihtne ja peale pikka tööpäeva võib ebaviisakas klient meele nii mustaks ajada, et nad maksavad sulle omal moel kätte. On olnud juhtumeid, kus ettekandja näiteks teeb midagi ebameeldivat sinu toiduga ja vahel lastakse klientidel oma tellimust pikka aega oodata lihtsalt sellepärast, et sa ei meeldi neile.

Hiljuti avaldati meedias uuring, kus on välja toodud, kuidas ettekandjad ja kelnerid ebameeldivate klientidega käitunud on!

Kui klient on ebaviisakas, siis 79% ettekandjatest on tema selja taga inetuid nalju visanud ja 78% on talle valetanud. Näiteks öeldes, et toitu, mida sa menüüst tellida soovid, ei ole hetkel võimalik valmistada, kuigi tegelikult on.

65% ettekandjatest tunnistas, et nad on lasknud ebaviisakal kliendil oma sööki või jooki meelega kaua oodata ja venitanud ajaga oma äranägemise järgi. 61% ettekandjatest on klienti meelega ignoreerinud - ta teeskleb, et ta ei näe sind oma lauast lehvitamas ja kõnnib sinust mööda, justkui sind poleks olemaski. Lootuses, et sa vihastad ja restoranist lahkud.

Lausa 52% restorani töötajatest tunnistas, et nad on inetu kliendiga samaväärselt käitunud ja 43% on julgenud kliendiga isegi tüli norima hakata. Kui sa oled aga eriti ebameeldiv restoranikülastaja, siis 6% tõenäosusega saad toidu, mille sisse on kas sülitatud või midagi muud ebameeldivat tehtud.

5% ettekandjatest on klienti isegi ähvardanud, kuid seda juhtub tõepoolest harva!

Kokkuvõttes tasub ettekandjaga viisakas olla, sest just tema on see, kes sulle söögi lauda toob ja inetult käitudes võid saada toidu, mis sisaldab midagi sellist, mida sa süüa ei tahaks.

Allikas: magazine.foxnews.com