Karini trenniblogi: Nike Training Club oli raske, kuid tõhus

Karini trenniblogi: Nike Training Club oli raske, kuid tõhus

Eelmisel nädalal käisin esimest korda sellises rühmatreeningus nagu Nike Training Club. Tegu on MyFitness spordiklubis läbiviidava treeninguga, mida juhendas sel korral rõõmsameelne Kendra Kairi Vaino. Trenn kestab 45 minutit ning ühe koha peal seismist seal ei ole – isegi mitte korraks! Etteruttavalt võin öelda, et kerge ei olnud, särk oli lõpuks läbimärg ja enesetunne laes! Sinna tahan tagasi!

Eelmisel nädalal käisin esimest korda sellises rühmatreeningus nagu Nike Training Club. Tegu on MyFitness spordiklubis läbiviidava treeninguga, mida juhendas sel korral rõõmsameelne Kendra Kairi Vaino. Trenn kestab 45 minutit ning ühe koha peal seismist seal ei ole – isegi mitte korraks! Etteruttavalt võin öelda, et kerge ei olnud, särk oli lõpuks läbimärg ja enesetunne laes! Sinna tahan tagasi!

Mulle meeldib hommikuti vara ärgata, seega polnud mingi probleem minna trenni, mis algab kell 7.30! Vaatamata sellele, et ma unustasin retuusid koju – võtsin kogemata kaasa kaks trennimaikat, sai trenn tehtud. Pidin lihtsalt samade dressipükstega, millega trenni tulin, ka trenni tegema ja siis pärast trenni ning pesus käimist needsamad higised püksid uuesti jalga tõmbama – ei soovita järgi teha. Vedas, et ma seelikut sel päeval selga ei pannud.

Aga nüüd siis trenni juurde – kõigepealt on viis minutit soojendust, seejärel treenitakse etappide kaupa kõiki lihasgruppe – jalgu, ülakeha ja kõhulihaseid. Trenn lõppeb venituse ja suure hurraaga, et kõik edukalt lõpuni vastu pidasid. Nike Training Clubis kasutatakse erinevaid lisaraskuseid, sel korral tuli abiks võtta hantlid. Mina kasutasin kahe- ja kolmekiloseid. Trenn ise sarnaneb mõnes mõttes kehalise kasvatuse tunniga – teha tuleb erinevaid harjutusi ja midagi keerulist siin pole, kuid higistama võtab küll. Hüpped, kätekõverdused, kükid, väljaastekükid, siis kükitamine hantlitega – erinevaid kükke tuli ikka väga palju teha. Ka kõhulihased said korraliku koormuse – viimaseks harjutuseks oli aja peale plank-asendi hoidmine. Mina pidasin vastu tagasihoidliku minut aega, tugevamad said hakkama lausa kolme minutiga! 

Plank-asend ehk staatiline hoid tähendab toenglamang asendis olekut. Harjutuse tegemisel tuleb jälgida, et keha ei vajuks keskelt alla ning keha asend oleks kogu harjutuse vältel sirgjooneline. Harjutuse rõhk on keha korsettlihastel, kuid koormust saab ka õlavöö ning jalad.

Muusika oli väga mõnus, juba soojenduse ajal tuli selline pauer sisse, et annab olla. Kindel on see, et Nike Training Clubi lähen ma tagasi ja järgmisel korral ei unusta ma oma trenniriideid koju! 

Treener Kendra Kairi Vaino kommentaar Nike Training Club treeningu kohta: “Nike Training Club treeningut saab läbi viia kolmel moel – esiteks oleme teinud paarisharjutusi, siis hoopis seeriate kaupa treeninud kõiki lihasgruppe järgemööda ja kolmas võimalus on treenida blokkide kaupa, kus keskendume eraldi ülakehale, alakehale ja viimaks kerepiirkonnale. Karin osaleski sellest viimases trennis, mis tänu kardiole andis korraliku intervalliefekti.”

“Julgustan omalt poolt kõiki seda treeningut proovima – alati saab kasutada kergemaid raskuseid, seega hakkama saamise osas ei tasu karta. Harjutused on lihtsad, ent tõhusad ja tempo tagab tulemuse,” soovitab Kendra.

Karin Karu