Reklaam sulgub sekundi pärast

Kas Scarlett Johanson on uus Dolce&Gabbana iludus?

Näib, et kevad 2009 toob kuulsustele palju uut, näiteks Madonna on reklaaminägu Louis Vuittonile ja Katie Holmes Miu Miule.

Näib, et kevad 2009 toob kuulsustele palju uut, näiteks Madonna on reklaamnägu Louis Vuittonile ja Katie Holmes Miu Miule.

On teada, et ka Scarlett Johansonist on saanud uus Dolce&Gabbana kosmeetika reklaamnägu. Itaallastest duo on öelnud: “Scarlett on eneses väga kindel. Ta on ilus tüdruk ja väga muretu. Ta on vägagi Dolce&Gabbana.”

Kuldsele Gloobusele kandideerinud näitleja oli hiljuti modelliks Marilyn Monroest inspireeritud fotoseeriale, mis ilmub selle aasta jooksul.
“Me näeme meiki kui aksessuaari, mis on sama tähtis kui on naisele kleit. Me töötasime kosmeetikasarja välja sama hoolsalt, nagu me töötame ka oma riidekollektsioonidega - sa saad vahetada oma meiki nagu sa saad ka vahetada oma riideid, vastavalt tujule,” ütles Stefano Gabbana.

Huulepulk saab lõhnama täpselt nagu roos. Gabbana selgitas: “Me tahtsime luua lõhnaga kosmeetikat. Domenico ja mina mäletame, kuidas me lastena avasime ema kosmeetikakoti ja huulepulga lõhn ajas meid rajalt välja. Ma usun, et kui naised avavad oma kosmeetikakoti, siis nad kõigepealt nuusutavad seda."

Sari tuleb Ameerikas müügile kevadel ja hinnad jäävad vahemikku alates 250.- (küünelakid) kuni 750.-(jumestus).

 

Chrisy Jaggo

Buduaar.ee