Kiire kaloripõletus: Jessica Alba 30minutiline trenn on ülitõhus

Kiire kaloripõletus: Jessica Alba 30minutiline trenn on ülitõhus

Hollywoodi üks seksikamaid naisnäitlejaid Jessica Alba (34) suudab end kahe lapse ja töö kõrvalt lausa vapustavas füüsilises vormis hoida ja loomulikult tekib huvi, mismoodi ta seda teeb? Jessica poseeris ajakirja Shape juunikuu kaanel ning andis ajakirjale ka pikema intervjuu, kus ta räägib oma söömisharjumustest, spordist ja praegusest elust.

Hollywoodi üks seksikamaid naisnäitlejaid Jessica Alba (34) suudab end kahe lapse ja töö kõrvalt lausa vapustavas füüsilises vormis hoida ja loomulikult tekib huvi, mismoodi ta seda teeb? Jessica poseeris ajakirja Shape juunikuu kaanel ning andis ajakirjale ka pikema intervjuu, kus ta räägib oma söömisharjumustest, spordist ja praegusest elust.

Mis trenni Jessica teeb ja kui tihti? Näitlejatar tõdeb, et tema jaoks on kõige olulisem see, et trenn ajaks korralikult higistama ja särk saaks märjaks. Piisab ka kolmekümneminutilisest kodusest trennist – Jessica teeb erinevaid kardio harjutusi, mis ajavad kiirelt võhmale. Näiteks hüpped kükist üles ja tagasi kükki, hüppenööriga hüppamine, käed ja jalad harki kokku hüpped, plank harjutus, põlvetõstejooks, sääretõstejooks ja kõige lõpuks paar jooga stiilis venitusharjutust. Kokkuvõttes on tegu kõige lihtsamate harjutustega, mis ajavad higistama ja energiakulu on seega üpriski suur. Pool tundi tugevat füüsilist treeningut aitab kõhurasva põletada väga hõlpsalt.

Lisaks armastab Jessica jooksmas käia – aeglases tempos vähemalt 5 kuni 10 kilomeetrit on väga korralik trenn ning siinkohal saavad koormust kõik lihasgrupid.

Mis toitumisse puutub, siis puhas ja kvaliteetne toit on Jessica lemmik. Ei mingit nisujahu, suhkrut ega muud toitainetevaest sööki. 

Muidugi kulub palju energiat ka lastega toimetamisele ja kui võtteplatsil on käsil kaadrid, mis nõuavad füüsilist pingutust, siis ka see võib Jessica sõnul paraja trenni eest olla.

Allikas: uk.eonline.com