Reklaam sulgub sekundi pärast

OOTAMATU LÜKE: FACEBOOKIS viiakse sisse suur muudatus

Facebookist on tänapäeva ühiskonnas saanud asendamatu vahend nii ettevõtetele kui ka tavakodanikele ja seda mitmest aspektist vaadates. Ettevõtted kasutavad Facebooki soodsa reklaamivahendina ning tavakodanikud aga niisama suhtlusportaalina. Peagi leiab selles keskkonnas aga aset suur muudatus, mis kõigile sugugi meeldida ei pruugi. 

Facebookist on tänapäeva ühiskonnas saanud asendamatu vahend nii ettevõtetele kui ka tavakodanikele ja seda mitmest aspektist vaadates. Ettevõtted kasutavad Facebooki soodsa reklaamivahendina ning tavakodanikud niisama suhtlusportaalina. Peagi leiab selles keskkonnas aga aset suur muudatus, mis kõigile sugugi meeldida ei pruugi. 

Nimelt tegi Facebooki looja ja juht Mark Zuckerberg oma Facebooki lehel pika postituse, kus ta annab teada, et peagi viiakse lehel sisse muudatused.

Märkimisväärseks uuenduseks on reklaampostituste kaotamine Facebooki uudistevoost, mis ettevõtetele loomulikult ei meeldi, kuid inimestele, kes kasutavad Facebooki üksnes suhtlusvahendina ning ei soovi seal reklaami näha, on see positiivne uudis.

Muudatused viiakse sisse järgnevate kuude jooksul ning Marki sõnul on põhjus lihtne - nad soovivad, et Facebook oleks inimeste jaoks koht, kus nad saavad oma lähedastega ühenduses olla ning omavahel suhelda ilma segavate faktoriteta nagu seda on reklaam.

Viimastel aastatel on Facebookis plahvatuslikult kasvanud avalik sisu - palju postitatakse videoid, reklaame ja muud sellist, mis on uudistevoo tasakaalu paigast nihutanud ning inimesed ei näe eeskätt enam seda, mida nende sõbrad teevad, vaid näevad hoopis kõikvõimalikku reklaami.

Postitust näed täismahus Mark Zuckerbergi Facebooki lehel siin