Reklaam sulgub sekundi pärast

Tõstke käsi, kes pole teleekraanil olnud

Telesaadete- ja kanaliterohkes Eestis ei ole mingi saavutus, kui näed enda või mõne sõbra nägu teleekraanil. Kui midagi huvitavat toimub, siis jõuavad kaamerad igasse Eestis otsa ja kõik, kes vaid soovivad, võivad end mõne tunni, päeva või nädala pärast teleekraanilt leida. Seda kinnitas ka Buduaari viimane uuring. Nimelt selgus, et ligi ¾ Buduaar.ee lugejatest on olnud teleekraanil. Ligi 52% kinnitas, et on korduvalt teleekraanil olnud, olgu selle põhjuseks siis mõnes telesaates osalemine või juhuslik kommentaar uudistesaatesse.

Telesaadete- ja kanaliterohkes Eestis ei ole mingi saavutus, kui näed enda või mõne sõbra nägu teleekraanil. Kui midagi huvitavat toimub, siis jõuavad kaamerad igasse Eestis otsa ja kõik, kes vaid soovivad, võivad end mõne tunni, päeva või nädala pärast teleekraanilt leida. Seda kinnitas ka Buduaari viimane uuring. Nimelt selgus, et ligi ¾ Buduaar.ee lugejatest on olnud teleekraanil. Ligi 52% kinnitas, et on korduvalt teleekraanil olnud, olgu selle põhjuseks siis mõnes telesaates osalemine või juhuslik kommentaar või taustakaader uudistesaates. Kui Eestis on teleekraanile jõudmine vaid kättevõtmise asi, siis Ameerikas läbi viidud analoogiline uuring kinnitas, et vaid iga viies inimene on pääsenud teleekraanile.

 

/Buduaar.ee/