ERATREENERIGA kaalust alla: Nele on kaotanud 5kg ja 8kg on veel minna
pildid: MyFitness

Nele on 42-aastane istuva eluviisiga naine, kes viimastel aastatel on olnud kimpus kehakaalu tõusu ja ainevahetusega. Varasemalt on ta end küll vahelduva eduga liikuma sundinud, kuid viimasel aastal sai tööstress ja laiskus võitu ning ühel hetkel hakkasid ilmnema ka tervisehädad, kaalutõus ja pidev rahulolematus iseendaga.

Nele otsustas appi paluda kogenud MyFitnessi personaaltreeneri, kelleks sai Ethel.

"Ethelile langes valik just tema pikaajalise kogemuse ja varasemate edulugude tõttu. Esimesest tunnist alates oli selge, et olen jõudnud õigesse kohta õige inimese juurde. Vaatasime üle nii toitumise kui ka tegime kehaanalüüsi, mis andis mitmelegi küsimusele vastused, sealhulgas kaalutõusule ja liiga kõrgele rasvaprotsendile kehas. Panime paika regulaarsete trennide ajakava ja toitumisplaani. Senimaani tunnen motivatsiooni iganädalast edu saavutada ning see paneb mind korralikult pingutama, s.t. nii toitumist jälgima kui liikuma. Normiks on saanud pikad kiirkõnniga jalutuskäigud, et saada täis vähemalt 10 000 sammu päevas. Samuti käin jõusaalis ja järgin Etheli ettenäidatud harjutusi. Pärast iganädalast kaalumist ja trenni on lisaks füüsilisele heaolule ka hea tuju ja adrenaliinitulv garanteeritud. Mida nõudlikum Ethel trennides on, seda rõõmsamaks iga korraga muutun. Veider, kuid toimiv sümbioos.

Olen MyFitnessis käinud alates oktoobrikuust ja hetkel on kaal langenud 5 kilo ning seda stabiilses ning mõõdukas tempos. Plaan näeb ette, et võiks alla võtta veel 8 kg. Olen veendunud, et selleni me koos treeneri abiga ka jõuame. Ethel oskab vajadusel nii tagant utsitada kui ka kiita! Lisaks on muutunud paremaks enesehinnang, tervis, energiatase, meeleolu ja füüsiline toonus. Kindlasti kavatsen jätkata MyFitnessi personaaltreeningutega ning soovitan seda ka teistele. Tänud Ethelile töö ja vaeva eest! Alla me ei anna!"

Nele treener Ethel kiidab oma kliendi suhtumist väga. "Minu klient Nele on nende kuude jooksul, kui oleme koos treeninud, muutunud kergemaks, tugevamaks ja ilusamaks. Tore, et tema huumorimeel on säilinud! Mulle meeldib treeningutes väga Nele suhtumine, et isegi kui ei jaksa, siis hambad ristis ta pingutab ära. Treeningul on hea huumorimeel alati Nelele abiks, sest teatavasti naer lõdvestab lihaseid!"

Kaalulangetus on Etheli sõnul aga pikaajaline protsess. "Tihti on nii, et kliendil on nii toitumine kui ka liikumine paigas, kuid mingil hetkel kaob ikka motivatsioon ära. See on ka täiesti mõistetav, sest elus on palju muid faktoreid, millele keskenduda. Samuti võib probleemiks olla näiteks vähene uni ja kõrge stressitase. Seepärast soovitan valida endale personaaltreener, kes aitab kogu protsessi alustada ja jälgida. Väga hästi toimib iganädalane koos treeneriga kaalumine, treenimine ja erinevate olukordade läbi arutamine. Motiveerib ka see, kui panna paika vahe-eesmärgid ja neid pidevalt meelde tuletada. Kaalulangetuse juures on oluline jälgida igapäevast ja -nädalast menüüd. Menüü võiks olla mitmekesine ja tervislik. Paljudele ülekaalumuredega võitlejatele sobib süüa 5 korda päevas: kolm põhitoidukorda ja vahepalad. Nii püsib kõht täis ja ei teki tahtmist kaloreid üle tarbida. Vahepaladeks sobivad väga hästi smuutid, puuviljad, pähklid, värske salat või ka näiteks täisteraleib hummusega," soovitab Ethel.

Kui ka sina tunned, et sooviksid professionaali toetust oma teekonnal saleda ja õnneliku kehani, ootavad sind ma ala parimad MyFitnessi spordiklubides. Rohkem infot leiad siin.