MINU ÕNNELIKU KEHA 5 saladust: treener Kristiina Lauri
pildid: erakogu

Igal naisel tuleb elus ette hetki, mil ta tunneb, et ei ole oma kehaga üldse rahul. Riideid selga proovides tunned, et miski ei sobi selga, reied tunduvad liiga suured ja rinnad liiga väikesed. Naised on oma välimuse suhtes väga kriitilised ja teisalt, kui võetakse ette näiteks dieet, siis tahetakse tulemusi näha kohe ja kui neid ei tule, lüüakse lõpuks käega.

Mitte miski siin elus ei tule kergelt - treener Kristiina Lauri teab seda. Ka tema elus on olnud perioode, kus ta pole oma kehaga üldse rahul.

"Minul tuli lõpuks enne pulmasid see aeg, kus seisin tõega silmitsi ning mõtlesin, et tuleks end ikka natuke paremasse vormi ajada, kuid mis kõige tähtsam - olla enda keha vastu aus ning kannatlik. Kõik asjad, mis on midagi väärt, ei tule lihtsalt. Olgu selleks armastus, kaalulangus, edutamine tööredelil, kõrghariduse omandamine jne, kõigeks tuleb võtta aega. Mida inimestel aga pahatihti ei ole, on kannatlikkus. Ent ma võin teile kinnitada - järjepidevus ja töö kannab alati vilja ning tulemus üllatab sind kõige ootamatumal hetkel. Edasiminek, või siis progress, toimub aeglaselt, oluline on mitte alla anda. Anna endale kuu, kaks või kolm - tulemus ühel hetkel ikka üllatab sind.

Allpool on välja toodud Kristiina õnneliku keha viis saladust:

1. Ole enda vastu aus. 

Ära sea endale võimatuid eesmärke. Kui sa tead, et täna õhtul treeningusse ei jõua, siis olgugi see nii. Homme on uus võimalus ja pole mõtet enda peale pahane olla, sest ööpäevas on üksnes 24 tundi.

2. Toitumist tuleks jälgida, ent nauding on siiski oluline. 

Toit on meie keha kütus, nagu paljudele meeldib öelda. Siiski olen ma kindel, et sellist asja nagu hea ning halb toiduaine ei ole olemas, küsimus on alati kogustes või siis tasakaalus. Kui sinu eesmärk on võtta mõned kilod alla, siis ära kohe hakka kõiki oma lemmiktoiduaineid kõrvale heitma, sest minu soovitus sulle on lihtne "ära söö topelt". Kui sa ikka väga tahaks õhtul jäätist süüa, siis söö. Lihtsalt püüa eemaldada õhtusöögi pearoalt teised süsivesikud, näiteks leib, riis, kartul ja jää üksnes kana/liha ning salati juurde.

3. Leia omale treening, mida sa tõeliselt naudid. 

Kõik eeldavad, et jõusaal ajab inimesed vormi ning vormis inimesed on õnnelikud. See kahjuks pole päris nii... Et midagi järjepidevalt teha, peab see sulle tõeliselt meeldima ja sa pead (peaaegu) igat treeningkorda innukusega ootama. Mina näiteks eelistan isiklikult rühmatreeninguid. Ka siis, kui ise trenni lähen, siis alati vaatan esmalt MyFitnessi rühmatreeningute kava üle, kas on midagi meelepärast. Kui ei ole, siis valin kerge jooksu või järgmisena alles jõusaali. Igaüks peab leidma endale, mitte kellelegi teisele, meelepärase variandi.

4. Premeeri ennast.

Mõnele meeldib osta ilusat pesu, teisele trenniriideid ning kolmandale head toitu. Kui sa tõesti tahad end millegi eest toiduga premeerida, siis külasta head restorani. Ükski kiirtoit ei anna sulle sellist maitseelamust nagu armastuse ning hoolitsusega valminud roog. Pealegi, sööma me ju peame ning keha tänab sind viimase valiku eest kordades rohkem.

5. Loo mälestusi. 

Ühe loo sõnades tuleb selle alapunkti mõte ideaalselt välja "life is more than fitting in your jeans". Ehk hea vorm võib olla inimesele oluline, ent see ei ole kõige tähtsam. Leia enda ümber inimesed, kes jagavad sinuga samu väärtusi ja leia nende jaoks ALATI aega. Töö ja treening on kindlasti väga tähtsal kohal tänapäeva inimese elus, sest muudmoodi me enam ei oskagi. Aga ma garanteerin sulle, et kõik see tehtud töö ja vaev pole midagi väärt, kui sul pole kõrval inimesi, kellega neid saavutusi päeva lõpus jagada.