VÄGA PIINLIK! Eesti klienditeenindajate kõige tobedamad apsakad

14 kommentaari
VÄGA PIINLIK! Eesti klienditeenindajate kõige tobedamad apsakad

Teenindussektoris on mehi ja naisi väga erineva haridusliku taustaga ning vahel juhtub, et klienditeenindajana võib sind leti tagant tervitada isegi keegi magistrikraadiga inimene. Ometi ei ole iga ettevõtet õnnistatud intelligentsete töötajatega, keda lausa uhkusega end esindama lubaks ning tihti on ettevõtte näoks inimesed, kes ei oska isegi lihtsat kolmanda klassi matemaatikat.

Üks tähelepanelik Eesti naine postitas sotsiaalmeediasse nimekirja kõige veidramatest olukordadest, mis on tal ette tulnud klienditeenindajatega suheldes. Kuigi naisel näib huumorisoon paigas olevat ja ta ei ole kunagi sellest kõigest mingit draamat teinud, sai tal nüüd igasugustest tobedustest kõrini ja ta otsustas ka teistele näidata, milliseid “pärleid” klienditeenindajate seas leidub.

1. Näiteks külastas ta üht riidepoodi, kus oli kõik kaup vähemalt -15%. Kuna ta leidis paar toodet, mis talle väga meeldisid, küsis ta müüjalt, mis need tooted soodustust arvestades maksavad. Mida ta aga ei oodanud, oli see, et müüja tunnistas ausalt, et ta ei oska seda peast arvutada ja andis kliendile vastuse asemel hoopis kalkulaatori.

2. Teine tobe olukord oli sel naisel ehituspoes, kus oli samuti kampaania käimas. Tooteid ostma asudes ei öelnud kassiir aga sõnagi, mille peale küsis naine müüjalt ise, et kas kampaania ikka toimub. Müüja ütles, et jah, aga osalemiseks peab ostma 25 euro eest. Kliendi arve oli aga ainult 24,50 eurot… Naine ei olnud muidugi pahane, vaid imestas siiralt, et miks äri huvides kliendile midagi ei mainitud.

3. Ühel päeval käis ta aga hoopis ühes uues disainipoes. Ta küsis kliendina müüjaneiult, kui palju maksab kangasjuhtme meeter, mille peale ütles teenindaja, et mingu ja vaadaku nende kodulehelt. Uskumatu!

4. Hiljuti mõtles ta ka teha ühe kiire lõuna oma töökoha lähedal oskuseskuses ning tellis päevasushi. Pärast 45 minutit ootamist (üks inimene ootas veel) ütles ettekandja otse, et see, et klient tellis päevaprae, ei tähenda, et see tuleks kiiresti. Südikas naine jättis teenindaja sinna oma elu üle järele mõtlema. Karm!

5. Üks veidramaid olukordi juhtus naisega aga hoopis tema lemmiksöögikohas, kus oli uus menüü. Ta tellis oma lemmiku – böfi, mille uueks komponendiks olevat põdrasammal. Muidugi tellis ta huvi pärast selle sama, kuid emotsioon oli teine: “Söök oli super, aga sammal maitses nagu kasetoht, mis on välja kallatud tolmuimeja kotist.” Uudishimuliku kodanikuna otsustas naine muidugi ka küsida, milles asi. Köögi kommentaar oli lausa puhas kuld: “See ongi vaid ilustuseks.”

Loe ülejäänud postitust siit.