4 GENIAALSET SOOVITUST, kuidas peale tööpäeva lõõgastuda

6 kommentaari
4 GENIAALSET SOOVITUST, kuidas peale tööpäeva lõõgastuda

Peale pikka ja väsitavat tööpäeva vajab keha puhkust ja mõttedki võiks teisele lainele viia. Ööpäevaringselt tööasjadele mõeldes võivad tekkida ärevushäired ja stress ning et seda vältida, tegele õhtusel ajal asjadega, mis sulle rahuldust pakuvad!

Peale pikka ja väsitavat tööpäeva vajab keha puhkust ja mõttedki võiks teisele lainele viia. Ööpäevaringselt tööasjadele mõeldes võivad tekkida ärevushäired ja stress ning et seda vältida, tegele õhtusel ajal asjadega, mis sulle rahuldust pakuvad!

Allpool toome välja neli mõnusat tegevust, mis aitavad peale pikka päeva lõõgastuda:

1. Jooga

Lapse asend on joogapoos, mis aitab kehal lõdvestuda ja oma hingamist reguleerida. Lisaks vähendab selle harjutuse sage praktiseerimine selja- ja kaelavalu ning venitab puusasid, reisi ja pahkluid.

Lapse asendi sissevõtmine: lasku põlvili ja toeta otsmik mugavalt matile ning vii käed külgedelt taha – käsivarred peaksid olema jalgadega samal joonel, suunaga varvaste poole või ette. Hoia asendit, hinga ja tunneta seljas meeldivat venitust. Algajale piisab, kui loed samal ajal rahulikult viieni, edasijõudnud võivad kümneni lugeda.

Joogas edasijõudnud võivad loomulikult praktiseerida ka teisi ning märksa keerulisemaid harjutusi, mis samuti keha ja meeli lõdvestavad.

2. Soe vann

Vesi lõõgastab keha ja meeli! Naudi vanniskäiku sumedas atmosfääris – süüta küünlad, lisa vanni paar tilka lavendliõli ja naudi vannisolekut. Kuiva naha puhul võiks vanniveele lisada supilusikatäie kookosrasva! Et ka pea saaks mõttetööst puhata, kuula rahustavat muusikat. 

3. Hea raamat

Võta ette mõni põnev raamat, mis viib mõtted oma argielust täiesti eemale. Mõned head raamatusoovitused: Oskar Wilde “Dorian Gray”, Haruki Murakami “Norra mets”, Margaret Mitchell “Tuulest viidud”, Silvia Rannamaa “Kadri. Kasuema”, Nikolai Baturin “Kentaur”, Milan Kundera “Olemise talumatu kergus”, Joe Hill “Südamekujuline karp”, Stig Larsson “Lohetätoveeringuga tüdruk”, Sofi Oksanen “Puhastus”, Mario Puzo “Ristiisa”, Jules Verne “Saladuslik saar” ja “Kapten Granti lapsed”, Susan Kay “Fantoom”, Aleksandr Puškin “Jevgeni Onegin”, Mihhail Bulgakov “Meister ja Margarita”, Erich Maria Remarque “Aeg antud elada, aeg antud surra” ja “Läänerindel muutuseta”, Liam O’Flaherty “Must org”, Anne Frasier “Surnumäng”, Stephen King “Udu”, John Fowles “Maag”.

4. Tegele oma hobiga

Meil kõigil võiks olla mõni selline hobi, mis rahustab ja viib mõtted eemale. Selleks võib olla tikkimine, õmblemine, joonistamine, kudumine, maalimine, metsajooks, ehete valmistamine, kokkamine või ükskõik milline muu tegevus – kõige olulisem on, et sa seda naudiksid ja et see aitaks sul lõõgastuda.

Allikas: health.com