Reklaam sulgub sekundi pärast

Eesti staaride heategevus: alasti poseerimine ja intiimpesu annetamine

Alles see oli, kui fotograaf Indrek Galetin staarid paljaks kooris, et pildid heategevusoksjonil maha müüa. Siis läksid tulud AIDSi ennetustööks. Möödunud reedel said taas Eesti kuulsused abivajajatele head teha -  Mari-Leen Kaselaan, Luisa Värk, Mai Leemet, Eveli Ventsli, Rolf Junior ja Lauri Pihlap annetasid Tallinna vanalinna rõiva- ja kunstipoe oksjonile oma aluspesu, et vaeseid lastekodulapsi aidata.

Alles see oli, kui fotograaf Indrek Galetin staarid paljaks kooris, et pildid heategevusoksjonil maha müüa. Siis läksid tulud AIDSi ennetustööks. Möödunud reedel said taas Eesti kuulsused abivajajatele head teha-  Mari-Leen Kaselaan, Luisa Värk, Mai Leemet, Eveli Ventsli, Rolf Junior ja Lauri Pihlap annetasid Tallinna vanalinna rõiva- ja kunstipoe oksjonile oma aluspesu, et vaeseid lastekodulapsi aidata.

Kuigi orbusid, AIDSi-haigeid või kodutuid koeri saab ka paremal viisil aidata ohverdades keha ja intiimpesu asemel hoopis oma aega või raha, arvavad mõnedki kohalikud kuulsused, et sellised reklaamimaigulised oksjonid on sobiv viis heategevuseks. "Mind ei tarvitsenud küll väga pikalt veenda – kui heategevus, siis heategevus," tunnistas oma aluspüksid oksjonile viinud Lauri Pihlap SLOLehele. Laulja Mari-Leen Kaselaan on sama meelt. "Eks igaüks, kes aidata tahab, leiab selleks ka sobiva viisi”, kommenteeris ta Buduaarile oma otsust. Mari-Leen toonitas, et teda ei olnud raske nõusse saada, kuna heategevuse nimel on ta nõus igati aitama, eriti kui tegu on laste või loomadega. "Loomulikult saab ka otse rahaliselt annetada, aga poest ostes on paljude jaoks põnevam, kuna ostjad saavad ka ise sellest kasu, soetades mingi laheda riideeseme," lausus lauljatar, kes ise eelistas otsese abi osutamisele püksikud annetada.

Kas alasti poseerimine või oma püksikute oksjonile viimine on heategu või kasutavad turundusspetsialistid tuntud nägusid reklaamitrikina?

Buduaar uuris, mida arvab sellest Mari-Leen ja kas lauljanna on mõelnud ka sellele, et tema püksikute annetamine on pigem kaupluse reklaamitrikk kui suur heategevusprojekt.

"Mõte oligi selles, et pood kasutab tuntud inimesi, et enda olemasolust rahvale teada anda," paljastab lauljatar Buduaarile. “See oli kõigi tuntud osavõtjate  ja poe kokkulepe ning keegi ei leia, et see on ärakasutamine”. Küsimusele, mismoodi püksikute annetamine lastekodule head teeb, vastas Mari- Leen järgmiselt:  “Mida rohkem inimesi sinna poodi läheb ja sealt ostab, seda enam raha saab lastekodu." Kui palju raha lastekodule koguda soovitakse, ei osanud staar öelda.

 

Mida arvad Sina, hea lugeja, kas selline heategevus on eelkõige enesereklaam, firmade reklaamitrikk või hea võimalus abivajajatele toeks olla?