Reklaam sulgub sekundi pärast

Moepromootor Janne Klooren otsib noori andekaid moedisainereid

Ärimees Andres Peetsi kaunis ning töökas elukaaslane Janne Klooren on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli rõivatootmise eriala, töötanud Baltikas Montoni aksessuaaride sisseostjana ning tänaseks juhib ta juba 6. aastat klubis BonBon Stylechanneli üritustesarja ning kasvatab ka kahte last. Buduaar uuris Jannelt moepromootori töö, stiili ja vaba aja kohta.

 

Ärimees Andres Peetsi kaunis ning töökas elukaaslane Janne Klooren on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli rõivatootmise eriala, töötanud Baltikas Montoni aksessuaaride sisseostjana ning tänaseks juhib ta juba 6. aastat klubis BonBon Stylechanneli üritustesarja ning kasvatab ka kahte last. Buduaar uuris Jannelt moepromootori töö, stiili ja vaba aja kohta.

Janne räägib, et Stylechannel saab sel sügisel juba kuueaastaseks ning iga üritus on tema jaoks eraldiseisev projekt ja erinev eelmisest üritusest tänu vahelduvatele moedisaineritele. "Viimasel aastal oleme haaranud mõningaid showsid lavastama ja stiliseerima Ženja Fokini ning näiteks viimasel Stylechannelil oli maalikunstnik Anna Litvinova-Merilo performance koostöös Free Flow Studio tantsijatega, kes esitlesid noore moehuvilise Britta Liisa Brutuse kollektsiooni. Stylechannel on pidevas muutuses kogu aeg ning huvitavaid alternatiivseid uuendusi leiab järgnevatelt moeüritustelt kindlasti," räägib Janne, kuidas ta üritust värskena hoiab.

Disainereid valib Janne üldjuhul sisetunde järgi. "Sisetunde järgi ehk kui mulle endale tundub piisavalt huvitav disainer/kollektsioon, siis sellest piisab. Otsin disaineri üles või on tema juba eelnevalt minu üles otsinud. Ootame Stylechannelile kõiki moedisainereid oma vingete kollektsioonidega, selleks piisab, kui saata oma töödest pilte [email protected]. Usun, et moeshow kui promo noorele moekunstnikule ei tee paha - aitab tutvustada tema nime ja leida uusi kliente selle läbi," kutsub Janne kõiki andekaid disainereid üles temaga kontakti võtma.

"Hetkel tegelengi novembri Stylechannel Weekendi ja sünnipäeva (5-6. november) ettevalmistusega ja lisaks veel mõnede uute moe- ja iluürituste produtseerimisega. Nendest kuuleb aga täpsemalt, kui õige aeg on käes," jääb Janne salapäraseks. Kuid saladus pole, kelle disaine novembrikuu Stychannelil imetleda saab. "Moekunstnik Helen Valk-Varavin esitleb uut aksessuaaride ja riiete kollektsiooni ning moeshow toimub popansambli QueeNNAive esinemisega ühel ajal. Järgmisel õhtul toimub noore disaineri Joanna Kivihalli kollektsiooni „Les Jardins De Nuit“ esmaesitlus ehk müstilised tumedad kudumid, materjalideks nahk ja villane lõng."

Janne tunnistab, et on oma brändi loomise peale küll mõelnud, aga see on jäänud unistuseks, sest kõike ei jõua hetkel. "Aga kes teab, võibolla kunagi. Kindlasti see bränd peaks millegi väga erilisega silma paistma - olema väikese kiiksuga. Samas ei tohiks sealt puududa minu stiili põhielemendid - naiselikkus ja klassika," täpsustab ta. Janne räägib, et laste saamine on kindlasti mõjutanud tema riietusstiili. "Kindlasti iga naise stiil muutub peale laste saamist. Enam kahjuks ei ole nii palju aega sättida ja kombineerida peegli ees. Minu riietusstiil on muutunud mugavamaks ja vaoshoitumaks, aga loodetavasti naiselikkus ja klassika jäävad alati minu stiili põhiosadeks." Lasteriiete firmadest Jannel otsest lemmikut pole, aga lahedaid, stiiliseid ja nunnusid asju teevad tema arvates firmad nagu näiteks Zara, Lindex, Mothercare ja POP. 

Janne kaks last on ka need, kelle pärast ta alati heas vormis on. "Trenni kahjuks ei ole viimasel ajal jõudnud, kuigi väga tahaks, aga minu kaks aktiivset pisikest last hoiavad mind 24h ööpäevas tegevuses. Mainimata ei saa jätta ka tervislikku ja hoole-armastusega valmistatud kodusööki, mis on olnud minu elu loomulik osa alates lapsepõlvest." Janne veedab iga vaba momendi oma perega. "Väärtustan ülikõrgelt igat koosveedetud momenti, olgu see siis kas või lasteaeda lapsele järgi minnes või köögis perele, sõpradele õhtusööki valmistades."

Tene Sommer

 

[gallery ids="1963925"]