Printsessi-Triinu jaoks pole rõivabränd oluline!

34 kommentaari
Printsessi-Triinu jaoks pole rõivabränd oluline!

Triinu Hoolma sai tuntuks TV3 hittsaatest „Unistuste Printsess“ ning teda võis näha ka selle aasta aprillikuu Playboy esikaanel. Hariduselt on neiu aga kosmeetik ja jumestaja. Buduaar uuris Triinult, milliseid rõivabrände ta eelistab ning mis oli tema viimane iluost.   

Triinu Hoolma sai tuntuks TV3 hittsaatest „Unistuste Printsess“ ning teda võis näha ka selle aasta aprillikuu Playboy esikaanel. Hariduselt on neiu aga kosmeetik ja jumestaja. Buduaar uuris Triinult, milliseid rõivabrände ta eelistab ning mis oli tema viimane iluost. 

Triinu räägib, et tema jaoks pole oluline, mis firma riietega tegu. “Oluline pole bränd, vaid toote kvaliteet ja välimus. Second-handi just ise tihti ei satu, aga oma vanad rõivad saadan kord aastas lastekodusse.” Kuna Triinu on kosmeetik ja jumestaja, siis kosmeetikat soetab ta suhteliselt tihti. “Viimane iluost oli Make Up Store-i seerum,” ütleb ta.

Buduaar.ee