MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: füsioterapeut Jane Tammearu
pilt: erakogu

Jane Tammearu on imekaunis ja sihikindel noor naine, kelle suurimaks kireks on bikiini fitness, ent erialalt on tegemist hoopis füsioterapeudiga, kes õpib õe ametit. Jane armastab väljakutseid ja põnevust ning teab, kuidas oma elu ise huvitavaks teha. Pikkust on sellel kaunil naisel 181 sentimeetrit ning bikiini fitnessi alal nii naljalt sama pikka naist ei leia.

Palusime Janel ritta seada oma ilusa keha 5 saladust, mis ehk aitavad ka sinul end paremasse vormi ajada.

1. Trenn

Kõige olulisem on trenni tegemine. Kardio- ja rühmatreeningud võivad olla abiks kaalu langetamisel, kuid ilus kehakuju saadakse ikkagi jõusaalist. Miinimum neli korda nädalas vähemalt tund aega intensiivset raskuste tõstmist annab kindlasti tulemusi.

2. Puhkus

Luba endale puhkust! Kui keha ja vaim on väsinud, siis viskagi jalad seinale ja ära tee mitte midagi. Võta aeg-ajalt endale selliseid päevi, kus teed midagi iseendale – mine massaaži, juuksurisse või kehahoolitsusse. Kui särad väljast, tõuseb ka sinu heaolutunne.

3. Ära dieediga hulluks mine

Dieeditamisega ei tasu hulluks minna. Kui sa just ei valmistu fitnessivõistlusteks, siis igapäevane piinliku täpsusega söödud toidu koguse ülesmärkimine hakkab mingi aeg ajudele käima. Ei ole vahet, kas paned kohvile 30g või 37g piima. Olen näinud ka selliseid inimesi, kes kaaluvad isegi kolm grammi kaneeli ära ja märgivad selle üles. Kindlasti on neid, kes seda päevast päeva teha suudavad, aga kindlasti mitte lõputult.

4. Luba endale midagi head

Luba endale nädalas korra või kaks midagi, mida igapäevaselt ei tarbi. Mina olen ise väga suur käsitöösiidrite ja soolase kringli armastaja. Nädalas paaril korral luban neid endale kindlasti ja nagu näha, siis ei ole sellest veel endale rasvarõngast ümber suutnud süüa. Kui kehaline aktiivsus on kõrge, ei muutu sellest midagi.

5. Ära anna alla!

Tulemusteni jõudmine võtab aega. See aitab, kui sul on kindel visioon oma unelmate kehast.