MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: koogiküpsetajast rühmatreener Airi Põdra
pilt: erakogu

30-aastane Airi Põdra on sporti armastanud terve elu ning tema teiseks kireks on hoopiski küpsetamine. Kõlab ehk pisut ootamatult, ent just nii see ongi - rühmatreener ja kondiiter ühes ja samas inimeses ning füüsilise vormi osas ei usuks ilmselt paljud, et tegemist on naisega, kes hommikust õhtuni köögis kooke valmistab.

Airi tõdeb, et kui teha oma tööd suure kirega, siis ei ole raske ka hommikul varakult tõusta ja minna kas treeningsaali või kööki küpsetama. Oma kondiitriettevõttes valmivad Airil kusjuures ka sellised tordid ja koogid, mis on vähese rasva- ja suhkrusisaldusega.

Palusime Airil välja tuua oma ilusa keha viis saladust:

1. Toitumine

Söön võimalikult palju tervislikku toitu. Valin poest väiksema rasva- ja suhkrusisaldusega tooted, palju puu- ja juurvilju. Teeme elukaaslasega paari päeva toidu korraga valmis, nii on töölt koju tulles kohe toit võtta - säästad aega ja sööd tervislikult. Kuna kondiitri elu on väga magus ja ma olen väga suur magusasõber, siis söön magusat väga tihti. Ma ei keela endale maiustamist, kuna mu mõlemad tööd nõuavad korralikku füüsilist pingutamist. Jälgin seda, et ei sööks rohkem kaloreid kui päeva jooksul ära jõuan kulutada.

2. Trenn

Tenn on minu elu sama loomulik osa kui hammaste pesu või söömine. Kuna juhendan ise piisavalt erinevaid treeningstiile, siis ei hakka kunagi igav ja ma lausa ootan, et saaks saali. Treenimist tuleb nautida, mitte käia trennis sellepärast, et sa pead käima. Samuti ei tasu üle treenida. Päevas kaks-kolm trenni teha ja nii iga päev ei ole jätkusuutlik, keha tahab puhata.

3. Uni

Korralik uni on sama tähtis kui toitumine ja trenn. Näed oma kehal kiiremini positiivseid muutuseid, kui magad piisavalt ja laed oma akud täis uueks päevaks.

4. Puhkus

Kiire elutempo juures tuleb leida aega puhkamiseks. Käin kaks korda aastas pikemal reisil, et patareisid laadida ja mõtted selgeks saada. Lihtsalt olla ja nautida ilusaid paiku on kõige mõnusam jõuallikas. Reisilt tagasi tulles olen täis uut energiat ja uusi ideid.

pilt: Urmas Kamdron

5. Positiivne ellusuhtumine

Alustada iga päeva rõõmsana, vältida stressi ja stressiallikaid. Kui hoiad stressi endast eemal, on ka sinu keha sulle selle eest tänulik. Ole tänulik selle eest, mis sul on ja mõtle rohkem häid mõtteid.