Reklaam sulgub sekundi pärast

ÄRINAINE GERDA MARIA ADRIK: OLEN DERMOSILI PATRIOOT

Tõenäoliselt on igale Eesti naisele tuttavad Dermoshopi kosmeetikatooted, mis hiljuti kõik uue brändinime – Dermosil – alla kolisid. Dermosili edu taga Eestis seisab kaunis Gerda Maria Adrik, kes on Soome perefirmale kuuluvat brändi Eestis esimesest päevast peale esindanud ja üles ehitanud. „Ei ole raske turundada tooteid, mida ka ise armastad ja kasutad,” vastab Gerda Maria küsimusele, kuidas ta kõik need 12 aastat sära silmis on suutnud hoida.

Dermosil, beebi number kaks!

Gerda Maria on kahe lapse ema ning lisaks on tal veel üks teismeline, kes oma vanuse poolest lasteaiaealise poja ja ülikoolis käiva tütre vahele mahub. Loomulikult on see Dermoshop. Alates 2005. aastast on naine seotud olnud Dermoshopi kosmeetikabrändiga, seda kohalikul turul üles ehitanud ja Eesti naistele hingelähedaseks muutnud. „Alguses oli kaks kuud ettevalmistusperioodi ning 2005. aasta oktoobris avasime dermoshop.ee veebipoe, mis nüüd kannab dermosil.ee nime.” Kõigepealt avati eestikeelne veebipood, aga üsna pea tehti ka venekeelne versioon, sest kohalike venelannade huvi Dermoshopi toodete vastu oli suur. 

Dermosili tootevalik on väga lai ning igaüks leiab siit oma lemmiktooted, olgu selleks siis jumestuse, naha- või juuksehoolduse, kodukeemia või hoopis viimasel ajal populaarseks saanud toidulisandite kategooriast. Nende 12 aasta jooksul, mis Dermosil on Eestis tegutsenud, võib julgelt väita, et eestlane usaldab ja armastab Soome kosmeetikat, ja seda õigustatult. Soome tooted on riiklikul tasandil väga hästi kontrollitud, mis annab ka meile kindluse toodete headuses. Pealegi kehtib kosmeetikamaailmas kliimavöötme reegel, mille kohaselt Soome tooted sobivad hästi ka eestlannadele, sest toodete koostises on arvesse võetud, mis kliimavöötmes ja millise nahatüübiga seda kasutatakse. Gerda Maria sõnul on eestlannade poolt kõige ostetumad tooted juba aastaid olnud intiimpesuseebid, E-vitamiini näovaht, deodorandid ja köögiseep. „Palju ostetakse täitepakendeid, mis näitab, et kes on üks kord selle tootega tutvust teinud, jääb seda pikaks ajaks kasutama,” räägib Dermosili Eesti juht. 

Lõhnavabad ja ökotooted

Kuigi Dermosili toodete müük käib nende internetipoe vahendusel, siis on bränd tegutsemise algusaegadest välja andnud ka oma ajakirja, kust leiab alati kõige uuemad tooteuudised, mida Dermosili kliendid armastavad hommikukohvi kõrvale lugeda. Uudiseid uute ning aina paremate toodete kohta tuleb sellel firmal aina juurde. 

Gerda Maria ütleb, et viimase 12 aasta jooksul on ilutoodete turul kõige enam muutunud just inimeste teadlikkus. „Enne ostu sooritamist uuritakse toodete kohta ja küsitakse spetsiifilisi küsimusi. Kliendid on hakatud ostma rohkem lõhnastamata tooteid, küsitakse ÖKO sertifikaatidega tooteid ja uuritakse, kas tooted sobivad veganitele. „Kuna Dermosili valikus on üle neljasaja toote, siis on kliendid rahul, et saavad ühest kohast osta eriotstarbelisi nahahooldus- või kodutooteid.” Üks präänik on veel, mida Dermosili kliendid armastavad – nendeks on limiteeritud koguses jõulupakid, mis on eraldi jõulumeelsetes kinkekarpides ning mida püsikliendid armastavad nii endale kui sõpradele jõulukingituseks osta. Teine muutus, mida mainekat ilubrändi vedav Gerda Maria on täheldanud, on meeste osakaalu tõus püsiklientide seas. „Just viimased kaks aastat on mehed hakanud rohkem huvi tundma ja ise oma tooteid valima ja ostma. Nad ostavad nii endale kui perele,” räägib Gerda Maria. 

Ilubuduaaris Dermosil

Uurides Gerda Maria kosmeetikakoti sisu, vaatab sealt vastu vaid Dermosil. „Ma olen Dermosili toodete patrioot, seega on hästi vahva, et ma ei pea praegu keerutama hakkama, mis tooteid ma kasutan,” ütleb naine. Oma lemmiktoodetest rääkides lähevad tal silmad särama ja soovitusi, miks toodet proovida tasub, jagub igast tooterühmast rohkem kui ühele tootele.

„Mul on väga hea meel, et läbi aastate on meie tootevalikusse lisandunud lõhnavaba kosmeetika, mis on just eriti tundliku naha puhul suisa õnnistus. Kuna ma olen väga tundliku nahaga ja seda eriti näo osas, siis kasutan peamiselt lõhnastamata tooted, näiteks Sensitive puhastusvaht, Sensitive näokreem E-vitamiiniga ning talvel mõnikord ka Extra kreemi.” Gerda Maria tunnistab, et talle meeldivad väga ka lõhnastatud tooted nagu näiteks dušigeel Laim, köögiseep Salvei ja jalakreem Shea. Kuigi enamiku Gerda Maria kosmeetikakoti sisust moodustavad Dermosili tooted, leidub seal naiselikust huvist tingituna veel teisigi tooteid. 

Mis on heade hindade saladus?

Kõik, kes Dermosili toodetega tutvust teevad, märkavad koheselt ka head hinnataset, mis nii kvaliteetse koostisega toodete puhul on pigem erakordne. Gerda Maria ütleb, et soodsam hind tuleneb väga lühikesest turustusahelast. „Inimesed ostavad otse tootjalt meie veebipoe vahendusel ning meil ei ole vahendajaid ega edasimüüjaid, kes märkimisväärselt lõpphinda tõstaksid.” Selline turustusmudel on Dermoshopil toiminud Soomes juba kakskümmend aastat ning see on kindlasti ka üks põhjustest, miks Dernoshopi ka Soomes suur edu saadab. Teine edu saladus on kindlasti toodete kvaliteet ja lõhnastamata allergiavabad tooted, mis kannavad Soome Allergia- ja Astmaliidu märgist. 

Kui sa ei ole veel Dermoshopi klient, siis mine leia oma uued lemmiktooted Dermosili veebilehelt.