Reklaam sulgub sekundi pärast

LUGEJAKIRI: H&M RÕIVAPOOD tegi ostjatele ebameeldiva üllatuse

Buduaarile saatis kirja pettunud lugeja, kes hiljuti populaarses H&M rõivakaupluses ostlemas käis ning ostu sooritama minnes ebameeldiva üllatuse otsa sattus. Lugeja tõdeb, et antud olukord ajas ühest küljest naerma ning teisalt ajas ka vihale - midagi meeldivat selles aga sugugi ei olnud.


Buduaarile saatis kirja pettunud lugeja, kes hiljuti populaarses H&M rõivakaupluses ostlemas käis ning ostu sooritama minnes ebameeldiva üllatuse otsa sattus. Lugeja tõdeb, et antud olukord ajas ühest küljest naerma ning teisalt ajas ka vihale - midagi meeldivat selles aga sugugi ei olnud.

Mari (nimi muudetud) kirja saad lugeda allpool:

Ma polnud pikka aega H&M poest midagi ostnud ja nüüd, kui leidsin mõnusa kapuutsiga kampsuni jaanipäeva jahedale ilmale mõeldes, ootas mind sealses poes ees tõeliselt ärritav kogemus.

Nimelt läksin siis oma kampsuniga kassasse maksma ja klienditeenindaja küsis minu käest, kas ma kilekotti soovin. Mis mõttes, kas ma kilekotti soovin? Kuhu ta minu kampsuni ja ostutšeki siis panna plaanis üldse? Minu kogemuste järgi paneb klienditeenindaja rõivapoes ostu kilekotti või paberkotti ja lisab sinna ka tšeki ja ongi korras. Aga ei! Tuleb välja, et H&M poes on nüüd uus kord! Uskuge või mitte, aga kui sa tahad, et teenindaja sinu ostu kilekotti paneks, siis sa pead selle eest nüüd sealses poes maksma. Paberkotti neil ei ole. Kilekoti pead sa nüüd H&M kauplusest ise ostma ja minu jaoks on see ikka täiesti ajuvaba.

Ma küsisin muidugi, et mis ajast saadik selline muudatus siis toimus ja öeldi, et paar nädalat tagasi. Ilmselt siis alates 1. juunist. Kilekott maksab 20 senti, mis iseenesest ei ole muidugi palju, aga ma põhimõtteliselt ei ostnud seda. Ei teagi miks, lihtsalt nii arusaamatu ja idiootne tundub selline asi, et ma pean rõivapoes maksma kilekoti eest.

Buduaarile Marilt