“MAXIMA POE suhtumine hävitas minu viimsegi närviraku … “

3 kommentaari
“MAXIMA POE suhtumine hävitas minu viimsegi närviraku … “
pilt: Shutterstock

“Kuidas on võimalik, et pood lubab endale sellist suhtumist?

Ma lihtsalt ei saa sellest aru ja see on juba mitmes kord, kui nad mind endast välja suudavad ajada.

Miks tehakse Maximas pidevalt nii, et kaupluses sees on toodetel üks hind ja siis kui ma korviga kassasse lähen, lööb mulle ette hoopis teise hinna? Olgu öeldud, et 100% alati on kassas olev hind märksa kallim riiulil näidatud hinnast.

Paratamatult tekib juba tunne, et Maxima pood teeb seda teadlikult, lausa sihilikult … Sest kui ma juba kassasse läinud olen oma kaubaga, siis on ju suur tõenäosus, et ma ei jäta neid asju ostmata, sest minu aeg ka loeb ja mul ei ole reaalselt aega ega ka huvi kümnes toidupoes ringi joosta, et kõik vajalik ostetud saaks. Seega jah, ma täiesti arvan, et Maxima kauplusteketis sihilikult petetakse kliente!

Ja mis mind veelgi enam närvi ajab – kui ma olen juba kassas oma kaubaga ja nähes hinnavahet kutsun klienditeenindaja, et selgitust saada, siis nad ju ei räägi seal eesti keelt. Enamus klienditeenindajatest on Maximas umbkeelsed ja ainult kehitavad õlgu, kui sa neilt midagi küsid. Neid absoluutselt ei huvita, nad ei tea ja see näitab väga hästi ära nende suhtumise oma töösse – nad teevad seda vastumeelselt ja ainult sellepärast, et ju siis neil ei ole paremat varianti.

Tõsi ta on, et ma olen ise loll, et sinna poodi üldse lähen, aga see on mugavalt kodu lähedal. Reaalselt ka ainus põhjus, miks ma sinna lähen ja siis jälle kirun ennast ja vannun, et see on viimane kord, kui ma lasen ennast sedasi lolliks teha. See on ju mõnitamine …

Aga kas siis tõesti ei ole seaduseid, mis keelaksid sellise asja? Kas tõesti ongi lubatud erinevate hindade esitamine poes ja kassas?”