8 loomulikku arsti, kelle vastuvõttudel käia, et kaua elada ja kena välja näha

16 kommentaari

Suured asjad – lihtsad lahendused.
Meie käsutuses on 8 arsti, kõigil vaid üks retsept – elueliksiir.
Paul S. Bregg oli ka 85- aastaselt nooruslik: tegeles alpinismiga, ujus palju ja oli suuteline kiirkõnnis edestama endast kaks korda nooremaid. Ta arendas välja oma isikliku toitumis-, hingamis- ja füüsiliste harjutuste programmi, et saavutada pikka iga, tervist ja õnne.

Suured asjad – lihtsad lahendused.
Meie käsutuses on 8 arsti, kõigil vaid üks retsept – elueliksiir.
Paul S. Bregg oli ka 85- aastaselt nooruslik: tegeles alpinismiga, ujus palju ja oli suuteline kiirkõnnis edestama endast kaks korda nooremaid. Ta arendas välja oma isikliku toitumis-, hingamis- ja füüsiliste harjutuste programmi, et saavutada pikka iga, tervist ja õnne.
Oma raamatus „Nälgimise ime” ta neid nö loomulikke arste  tutvustab ning peab neid lihtsaid  ja kättesaadavaid asju parimateks vahenditeks,selleks et näha kena välja ja olla kaua terve.

Esimene arst – päikesevalgus
Suvi sai läbi ja tuju läks kohe nukramaks. Päike on elu alus. Päikeseenergia transformeerub inimese organismis. Päikesekiired hävitavad baktereid. Päikeseenergia on parim rahusti närvilisele inimesele. Ja mitte ainult.
Klorofüll – see on päiksevedelik, mida taimed oskavad võtta. Nahk peaks olema kaetud kerge päevitusega isegi põhjamaalastel. Kui te võtate mõõdukalt päikest ja toit koosneb 50% aedviljadest, siis saavutate hea tervise. Kuigi meil on päiksevõtuaeg juba läbi, proovi endale võimaldada pimedal ajal 1 soojamaareis. Parim aeg päevitamiseks on varahommik ja alustada tuleb 6-10 min. Kella 11-15 on kiired kõige kuumemad.

Teine arst – värske õhk
Me ei ela hingamata üle 5-7 minuti. Õhust võtame hapnikku, mis läheb kopsudesse. Sealt väljub süsihappegaas koos organismile mürgiste ainetega. Inimene ei saa piisavalt värsket õhku, kui ta  hingab pealiskaudselt ega suuda organismist välja viia kogunenud süsihappegaasi. Seepärast on oluline, et hingamine oleks sügav.

Kolmas arst – puhas vesi
 Soe vann toniseerib ja lõdvestab, rahustab. Ujumine on parim spordiala. Külma ja kuuma vee vaheldumine koos hõõrumisega on hea meetod vere tsirkulatsiooni tõstmiseks. Seda soovitas juba 400 aastat e.Kr meditsiini-isa Hippokrates. Kõige parem on kasutada vett temperatuuriga 38-40°C.  Sellise temperatuuriga vannis võiks olla 5-10 minutit. Kui oled näljakuuril, siis ei tohi võtta kuumi vanne.
Normaalseks seedimiseks on vaja 8-12 liitrit vett: 6 liitrit sülge, 2-3 liitrit maomahla. Suur hulk sellest imendub uuesti ja kasutatakse korduvalt ära. Neerud ja põis, nahk ja kopsud vajavad vett mürkidest puhastamiseks. Neerud vajavad palju vett. Iga 265 cm³ vett, mis läbib neerusid, viib välja 1g jääke. Kui tunneme väsimust, siis järelikult vajab organism ka vett, kuna just vesi on organismile määrdeks, aitab luudel liigestes vabalt liikuda ning pehmendab ka lööke. Vesi hoiab ülal lihastoonuse, lihastes on  ¾ vett. Veepuuduse tõttu tunnemegi väsimust.

Neljas arst – Loomulik toit
Uurimused näitavad, et tuhanded inimesed surevad liigsöömise ja rämpstoidu tagajärjel. Inimesed kannatavad mineraalainete ja vitamiinide puuduse all. Kuidas ennast tunned ja kuidas välja näed, sõltub kõik toidust, mis on ka loogiline.
Toit mõjutab mõtlemistki. Vere koostis oleneb toidust, mida sööme. Veri toidab aju. Kui veres on palju toksiine, ei saa aju kvaliteetselt töötada ja selge mõtlemine on siis võimatu.

Viies arst – nälgimine
See on üks vanimaid ravimeetodeid. Piibel nimetab seda 74 korda. Universaalne meetod kogu maailma metsloomade juures, muide! Tuleks loobuda nälgimise kohta kirjutatud ja kuuldud ebaõigetest seisukohtadest, mida on tegelikult palju. Eesmärk on viia organism kõigi tema funktsioonidega täielikule isetervenemisele, ümberkorraldamisele. Nälgimine annab organismile füsioloogilist puhkust ja võimaldab 100% asuda tervenemisprotsessidele. Vana-aja prohvetid kasutasid nälgimist vaimuelu teravdamiseks – on teada, et nälgimine teritab ja tugevdab vaimseid võimeid. Kõik organid peale nälgimist taastuvad ja muutuvad tervemaks.

Kuues arst – liikumine
Tegevusetus viib roostetamisele. Eriti istuvat tööd tegevad inimesed peavad  treeninguga tegelema, kui tahetakse kaua kena välja näha. Tegevus on elu, seismine on surm. Lihtne! Füüsilised harjutused soodustavad higistamist ja higiga väljuvad kehast toksiinid. Nahk on organismi puhastaja. Kui higi ei eritu, siis langeb suurem koormus teistele eritusorganitele. Inimene peaks vähemalt korra päevas higistama.
Jalgsi kõndimine on üks parimaid mooduseid kehatreeninguks: kõndimisel töötavad kõik peamised lihased rütmiliselt. 8-kilomeetrine jalutuskäik võib kustutada kõik ebaterved emotsioonid.

Seitsmes arst – puhkus
Brasiillased küsisid kord ühelt eestlaselt, et mis asi see stress on. See pidavat üks paganama hea asi olema, et kõigil see on. Tegelikult tuleb stress sellest, et organism ei saa puhata (nii füüsiliselt kui ka vaimselt). Puhkuse all tuleb mõelda täielikku rahu ja lõõgastumist, mis tähendab rahu mõistusele ja vaimule ilma rahutuseta ja erutuseta. See peab värskendama närvisüsteemi. Tänapäeva inimesed ajavad puhkuse segi näiteks laua taga istumisega ja tugevate stimulaatorite tarvitamisega – alkohol, kohv, tee jne.
Puhkus ei ole istumine jalg üle põlve. Tehke seda nii harva kui võimalik, kuna see koormab arterit, mis toidab jäsemeid. Koormab ka südant. Parim uni on riieteta ja kõval voodil, kai päikesevann.  Öine uni on samuti väga tähtis. Et seda siis piisavalt palju  oleks. Seega – õpi  õigesti lõdvestuma.

Kaheksas arst – inimese mõistus
Millised on inimese mõtted, selline on ta ise.
Kui haige aina kordab, et ta ei saa kunagi terveks, siis võib olla päris kindel, et ta kannab oma haigust hauani. Mõistus peab raudse tahtega valitsema keha üle. Aju hüpnotiseerib keha. Igasugune narkomaania on näide sellest, kuidas keha valitseb mõistuse üle.

 

Buduaari arhiiv