Reklaam sulgub sekundi pärast

Kristjan Kiis – mees, kelle suurimaks kireks on kohvi müümine?

33aastane Tallinnast pärit Kristjan Kiis on üks väheseid, kes end võrkturundusega tegelemisele pühendanud ja seda armastusega teeb. Mehe arvates löövad sel alal läbi vähesed sellepärast, et enamus inimesi lihtsalt ei ole võimelised korralikult keskenduma, vaeva nägema, vaid ootavad kiiret edu ja rikkust. Buduaar uuris, millega mees täpsemalt tegeleb ja miks ta just sellise töö kasuks otsustas.

33aastane Tallinnast pärit Kristjan Kiis on üks väheseid, kes end võrkturun-dusega tegelemisele pühendanud ja seda armastusega teeb. Mehe arvates löövad sel alal läbi vähesed sellepärast, et enamus inimesi lihtsalt ei ole võimelised korralikult kesken-duma, vaeva nägema, vaid ootavad kiiret edu ja rikkust. Buduaar uuris, millega mees täpsemalt tegeleb ja miks ta just sellise töö kasuks otsustas.

Räägi pisut endast.

Olen põline tallinlane, kes enamuse oma elust Pääskülas, Nõmmel elanud. Oma esimesed kooliaastad õppisin Tallinna Kivimäe Põhikoolis, viimased kõrgkooli kogemused sain Tallinna Infotehnoloogia Kolledžis ning Akadeemias Nord, kus õppisin juurat. Tulevikus on plaanis minna õppima psühholoogiat, et rohkem ennast ja teisi tundma õppida ning osata paremini inimestega suhelda. 

Kuidas ja miks otsustasid hakata tegelema võrkturundusega?

Jõudsin võrkturunduse valdkonda tänu oma tuttavatele, kuulasin ära, mis neil rääkida on ja tegin omad otsused ise. Maailmas saavutavad ainult 3% inimestest tõeliselt suuri tulemusi, enamus inimesi pigem läheb lihtsama vastupanu teed, et vältida probleeme ja väljakutseid, sest mugavustsoon igapäeva rutiinis on nii suur, et pigem piirdutakse olemasolevaga ja loobutakse heast tulevikust, kui võetakse ennast kätte ning muudetakse oma elu. 

Esimesed kuus kuud meie valkonnas on pelgalt õppeperiood, selle aja jooksul saad sa teada, kuidas siin suhtlemine ja tegevus käib, võimalik, et teenid tagasi oma esimese investeeringu ning saad kätte oma esimesed lisatasud. Inimene, kes on võrkturunduse valkonnas ühe kindla ettevõtte frantsiisiga järjepidevalt tööd teinud rohkem kui kaks aastat, saab enamasti väga hästi hakkama ükskõik mis valdkonnas tulevikus. 

Mina töötan kohvifrantsiisiga, ehk siis eksklusiivse kohvi  ja kvaliteetsete espressomasinate turundamisega. Kuna tegu on otsemüügiga, siis saavad inimesed, kellele me seda kohvi serveerime, kohvi maitsta ja kõik vastused neid huvitavatele küsimustele. See annab suure eelise jaekaubanduses toimuvale müügile, kus klient ei saa otsest vastukaja ega masinat ise katsetada.

Otsemüük on maailmas väga populaarne just tänu sellele, et enamasti on soovitajaks ja toote tutvustajaks sinu sõber või tuttav, keda sa tunned või usaldad. See omakorda annab sulle võimaluse alati müüjale helistada, kui peaks mingeid küsimusi tekkima. Meil on au teha koostööd ühe vanima kohvimajaga Euroopas, kes pakub 19 erinevat kohvi ja 4 erinevat sorti teed. Kohviäri juures on hea see, et kui sa pakud inimestele kohvi, siis see positiivne tagasiside, mis peale maitsmist tuleb, annab iga kord aina innustust juurde, et see magus valdkond on väga meeldiv ja kaasatõmbav. Eeliseks on see, et sa saad luua endale meeskonna, kellega koos seda kõike teha.

Kui mina viis kuud tagasi alustasin, siis ei teadnud ma kohvist eriti midagi. Selle äri juures on hea see, et sa ei pea ise hakkama jalgratast leiutama, vaid kõik teadmised saad sa meeskonnalt. Olles aus, siis inimesed ei soovi, et neile midagi müüakse, küll aga neile meeldib osta. Meie äris ega võrkturunduse valdkonnas pole vaja erilisi müügi- ega ka suhtlemisoskusi, sest oma sõprade ja tuttavatega kohtud sa nagunii. Inimesed soovitavad iga päev erinevaid tooteid või teenuseid, mis neile meeldivad. Kohvi ja tee on ühed sotsiaalsemad joogid maailmas ja enamus inimesi tarbib neid iga päev ning isegi mitu korda päevas. Mulle meeldib tegeleda sellega, mis inimestele juba meeldib ja mida nad nagunii iga päev tarbivad. Loodan selle alaga väga kaugele jõuda.

Lisainfot vaata siit.

Karin Karu

 

[gallery ids="1917066"]