Reklaam sulgub sekundi pärast

Rocca al Mare laiendas lastepoodide ala

Aprillis avas Rocca al Mare keskuses uksed kolm uut lastekaupu pakkuvat poodi, mille tulemusena muutub Rocca al Mare keskus kõige laiema lastekaupade valikuga kaubanduskeskuseks Eestis. 

 
Aprilli alguses avati Rocca al Mare keskuse teisel korrusel “WePlay!” kauplus, kust leiab erinevaid digi- ja lauamänge ning mänguasju. Samuti on lastel võimalik kohapeal mängida, võistelda ning erinevaid auhindu võita. 15. aprillil avas Rocca la Mares uksed veel kaks lastekauplust – prantsuse lastemoodi pakkuvad “Okaidi” ja “Blue Harbor”.

 
Rocca al Mare keskuse turundusjuhi Kristel Seppeli sõnul tugevdab Rocca al Mare keskus uute lastepoodide avamisega oma turupositsiooni just perekeskusena ning ühtlasi muutub ka Eesti kõige laiema lastekaupade valikuga kaubanduskeskuseks. “TNS Emori uuringud kinnitavad, et meie kliendid hindavad kõrgelt just mänguasjade ja lastekaupade valikut,” märkis Kristi Seppel.

 
“Blue Harbor” kauplus esindab Eestis kaubamärki “Week-End a la Mer” (“Nädalavahetus mere ääres”), mis on Prantsusmaa moedisainerite poolt loodud lasteriiete bränd. “Week-End a la Mer” kollektsioonid on saanud inspiratsiooni klassikalisest meretemaatikast ja Prantsuse Riviera elustiilist ning neid luuakse täiskasvanute viimaseid moetrende jälgides ja laste lõigetele kohandades.

 
“Rocca al Mare keskus on oma kaupluste valikult kõige mitmekülgsem ning peresõbralikum ostukeskus Tallinnas ja läheb kokku meie ideoloogiaga. Meie kaupluse Blue Harbor põhiteemaks on mereäärne elustiil ja leidsime, et just mereäärses Rocca al Mare keskuses saame selle kontseptsiooni täies ulatuses esile tuua,” nentis Blue Harbor OÜ juhataja Jana Hääl.

 
“Disainerid on “Week-End a la Mer” toodete valmistamisel arvestanud eelkõige laste mugavust ja riiete kvaliteeti. Kõik kasutatavad materjalid on pehmed, lapsesõbralikud ja mis peamine, lihtsalt hooldatavad. Palju on kasutatud aplikatsioone ja tikandeid, mis lisavad riietele luksust,” lisas Kristi Seppel.

 
“Okaidi” kauplus pakub kvaliteetset ja kättesaadavat moodi lastele vanuses kuni 14 aastat. “See on omapärane kaubamärk, mis toob lastes esile spontaansuse, entusiasmi, lihtsuse ja elurõõmu,” kirjeldas Kristi Seppel uut kauplust. Praegu on poes esindatud käesoleva aasta kevad-suve kollektsioonid poistele ja tüdrukutele vanuses kuni 3 aastat „Obaibi“ ja vanuses 3-14 aastat „Okaidi“ kaubamärkide all.

 
“Otsustasime uue “Okaidi “ kaupluse avada just Rocca Al Mares, kuna see on väga peresõbralik ostukeskus ning nr. 1 lastekaupade ostukoht Eestis,” kinnitas Okaidi kaubamärgi esindaja Eestis Janek Birnbaum.

 
TNS Emori kaubanduskeskuste seireuuringu järgi on Rocca al Mare keskus tarbijate hinnangul Tallinna parim tööstuskaupade ostukoht, mille tugevaimaks kaubagrupiks on mänguasjad ja lastekaubad ning jalatsid. Rocca al Mare keskuse lastekaupluste üldpind ulatub 3700 ruutmeetrini. Lisaks leiab lastekaupu ka keskuse esimesel korrusel paiknevast Prismast.

 
Rocca al Mare Kaubanduskeskus avas uksed 1998. aastal, olles esimene ja suurim omataoline ostukoht Eestis. 2005. aastal omandas Rocca al Mare Kaubanduskeskuse kaubanduskeskuste arendamisele ja haldamisele spetsialiseerunud kinnisvarainvesteerimisfirma Citycon OYJ. Rocca al Mare keskuse enam kui 54 000 ruutmeetril paikneb 165 rentnikku.

[gallery ids="1963287,1963293,1963301"]