AUTOOMANIKELE! KUIDAS SÄÄSTA AEGA,närve ja ka raha?
Pilt: OÜ Reval Group

Keegi meist ei soovi, et tema sõidukiga midagi juhtuks, ent sellegipoolest on väiksemad, teinekord suuremadki õnnetused kerged juhtuma. Reeglina tuleb siis kindlustusselts appi, korvates materiaalse kahju.

Sõltuvalt asjaoludest remonditakse sõiduk kas kohustusliku või vabatahtliku kindlustuse, rahvakeeli kasko alusel. Remonditöid teostav töökoda valitakse kliendi enda või kindlustusandja poolt ettevõtete hulgast, mis ei ole kantud kahjukäsitleja n-ö musta nimekirja. Vastasel korral ei kuulu remonditööle kulunud raha hüvitamisele.

Selles „kolmnurgas” saab autoremonditöökoda avarii läbi teinud sõiduki omanikule oluliseks partneriks. Reeglina suhtleb usaldusväärne töökoda ise kindlustusseltsiga ning aitab kogu protsessi läbi viia ilma, et klient peaks ise kahjukäsitleja poole pöörduma. Kõik vajalikud etapid on töökoja juhtida, alates dokumentide täitmisest ning kindlustusandjaga suhtlemisest kuni sõiduki remondini välja.

Jäta asjaajamine professionaalide hoolde!

Iga ootamatu ning ebameeldiv sündmus röövib meilt mitte ainult rahuliku une, vaid ka väärtuslikku aega, mida muidu oma lähedastele ja hobidele pühendada. Avariijärgses olukorras on kolm olulist etappi, mil klient peab kõik oma asjaajamised pooleli jätma ning autoga tegelema. Esiteks tuleb paberid vormistada ning lasta kahjustused hinnata, seejärel sõiduk remonti toimetada ning mingil hetkel see töökojast ka ära tuua.

Sageli küsitakse, mille poolest erineb OÜ Reval Group teistest autoremonti, hooldust ja diagnostikat pakkuvatest ettevõtetest? Vahe seisneb selles, et Reval Group juhib kliendi kõikidest etappidest läbi võimalikult kiirelt ning valutult. Igasse juhtumisse suhtutakse individuaalselt – lisaks dokumentide vormistamisele ja vigastuste ülevaatusele pakutakse asjalikku nõu ning erinevaid lisavõimalusi, et kliendi elu võimalikult lihtsaks teha. Kogu remonditöö protsess on kiire, kvaliteetne ja läbipaistev, vähendades nii ebavajalikku aja- ja närvikulu. Ettevõtte eesmärgiks ongi majandada nii efektiivselt ja kulutõhusalt kui vähegi võimlik. Just sel põhjusel juhitakse ise kogu protsessi otsast lõpuni.

Online-süsteemiga on kõik lihtsamast lihtsam

Selleks, et just avarii läbi teinud autoomaniku niigi pingul närve vähegi säästa, on Reval Group võtnud kasutusele ülimalt kaasaegse IT-lahenduste kontseptsiooni, mis on välja töötatud vaieldamatu turuliidri Cabas Konsulting AB poolt, ning viinud sisse mitmeid teisigi olulisi muudatusi.

Esimese sammuna laiendati teeninduspiirkonda, sest enamasti toimuvad kliendi igapäevatoimetused võrdlemisi kaugel kohast, kus asub töökoda. See muudab asjaajamise kliendi jaoks tüütult keeruliseks ning ajakulukaks. Et seda vältida, tuleb Reval Group esindaja vajadusel ise kliendi juurde, et paberid vormistada ning kahjustused üle vaadata. Enam pole vahet, kas auto asub Keilas või Lasnamäel, kõik vajalik saab 10-15 minutiga kiirelt ning professionaalselt aetud. Kui aga auto seisukord peaks olema selline, et edasine liiklemine on ohtlik või sootuks võimatu, toob ettevõtte ise masina töökotta. Kusjuures ükski neist teenustest ei too kliendile kaasa mingit lisakulu.

Aega aitab kokku hoida ka spetsiaalselt välja töötatud online-süsteem, mille abil saab klient sobiva aja kinni panna, eelinfo sisestada ning sõidukist või sündmuskohast fotosid üles laadida. Samuti saab kommentaarides märkida, kas klient tuleb ise kohale või ootab ta konsultanti enda juurde. Mida täpsem on planeerimine, seda väiksem on ajakulu nii kliendile kui ettevõttele. Eesmärgiks ongi ju igat minutit efektiivselt kasutada ning seeläbi kliendi rahulolu tagada.

Väga mugavaks on tehtud ka kliendi liikumine töökotta ning tagasi. Selleks, et säästa aega ning raha, pakub ettevõte koostöös Tallink Takso ja Taxo1224-ga Tallinna ning selle lähivaldade piires tasuta sõitu. Vajadusel leitakse Reval Group kulul asendusautogi, et kõik igapäevased möödapääsmatud sõidud vahepeal kenasti tehtud saaks.

IT-lahendus, mis säästab närve ja päästab teadmatusest

Kõige teravam, sageli ka palju lahkhelisid tekitav küsimus on, kui kaua kestab remont ja mida autoga tegelikult tehakse. Info lihtsalt ei liigu ja just see tekitabki arusaamatusi. Kuid tänu selle valdkonna kõige moodsamale IT-lahendusele, Rootsi firma Cabas Konsulting AB toodangule CabPlan on kogu Reval Group protsess täielikult digitaliseeritud, mis pakub suurepärast võimalust klientidega kiirelt infot jagada.

Niipea kui kindlustusselts on töökojale garantiikirja väljastanud, tellitakse vajalikud varuosad. Kui need on päral, võetakse kliendiga ühendust, et remondiks sobiv aeg kokku leppida. 

Kõik algab sellest, et CabPlani süsteem saadab kliendile SMSi, mis tuletab meelde, et aeg on sõiduk remonti tuua. Saadetakse ka link, millelt saab online-süsteemis remondi kulgu jälgida. Tavaliselt on remont jagatud seitsmeks-kaheksas faasiks ning iga etapi lõppemisel saadetakse kliendile vastav teave. Kui auto on korras, pannakse taas teele SMS ning meilile kokkuvõttev info tehtud töödest ning vahetatud varuosadest. Boonuseks on seegi, et oma pildipangas säilitab ettevõte avariijärgsetest sõidukitest fotod järgmised kümme aastat.

Garantiitingimustega ei keerutata

Kõikidele töökojas tehtud töödele kehtib kaheaastane garantii, sõlmede ja varuosade puhul vastavalt tootja ettekirjutustele, kuid mitte vähem kui kuus kuud. Autodele, mis on uuemad kui üheksa aastat, annab ettevõte enda poolt paigaldatud värvkattele eluaegse garantii. Seda küll juhul, kui jälgitakse teatud tingimusi.

Kindel võib olla selleski, et ettevõte pakub ka garantiijärgsetele sõidukitele keretööde remonditurul parimat hinda, samuti kvaliteetset ja asjalikku teenust. Selleski protsessis on firma eesmärgiks klienti võimalikult palju säästa. Et seda saavutada, pööratakse suurt rõhku efektiivsete, säästlike ning kliendile enim sobivate lahenduste leidmisele.

Mõistlikke lahendusi tasub oodata ka siis, kui autol pole kaskokindlustust. Abivalmid konsultandid, kelle teenused ning panus on kliendile tasuta, aitavad leida parima hinna ja kvaliteedi suhtega lahenduskäike. Tänu tootmisprotsessi digitaliseerimisele ning äärmiselt efektiivsele asjaajamisele on tulemuseks margiesinduste kvaliteet, kuid seda märksa mõistlikuma hinnaga.

Lisaks keretöödele teostab aastal 1997 Eesti kapitalil rajatud Reval Group OÜ sõidukite hooldust, diagnostikat, sildade reguleerimist, rehvivahetust ning ettevalmistust tehnoülevaatuseks. Juba viimased kümme aastat on ettevõte teostanud Škoda, nüüd ka Opeli margiesinduse allhanget, mistõttu on firmal piisavalt kogemusi nii uute kui ka vanemate, eriti VAG grupi sõidukite remontimisel.

 

revalgroup.ee

plekk@revalgroup.ee  

tel. 5126210