Reklaam sulgub sekundi pärast

Fresita blogija: Denim Dreami kollektsiooni telgitagustest

Tuntud kodumaine moebränd Denim Dream sai esmakordselt valmis päris oma kollektsiooniga, mille esmaesitlus toimus 4. märtsil Solarise Keskuse Denim Dreami kaupluses. Uue kollektsiooni autoriks on naiselikult šikk Svetlana Puzorjova. 

Tuntud kodumaine moebränd Denim Dream sai esmakordselt valmis päris oma kollektsiooniga, mille esmaesitlus toimus 4. märtsil Solarise Keskuse Denim Dreami kaupluses. Uue kollektsiooni autoriks on naiselikult šikk Svetlana Puzorjova. 

Nagu ikka, eksimatult just siis, kui mina tõttasin Solarise poole, hakkas vihma sadama justkui kannust. Mistõttu jäi mul kahjuks nägemata ka esitluse avapauk. Kohale jõudes hiilisin rahvamassist vaikselt esiritta, kus parasjagu astusid modellidena üles Birgit Õigemeel, Eda-Ines Etti, Liis Lemsalu ja imeilus Liis Teemusk. Pärast moeshow lõppu sai kaupluses maitsta head paremat, dringata Fresitat ja tutvuda lähemalt kollektsiooni endaga. Mina uudistasin esmalt kohe kangaid ja hindu, mis üllatasid mind üpris positiivselt. Eeldasin toodetelt hoopis kõrgemat hinnaklassi, kuna tegemist on siiski disainerkollektsiooniga. Down to earth lähenemine väärib minu poolt kindlasti kiidusõnu. Põldma Kaubandus AS turundusjuhi Kaidi Laeva sõnul on nende suureks unistuseks oma rõivabrändiga laieneda ka uutele turgudele, kuid selle eelduseks on esimese kollektsiooni edukus. Edukuse korral loodan mina edaspidi kindlasti näha koostööd ka teiste Eesti tuntud moedisaineritega, kuna Denim Dreamil on potentsiaali viia Eesti n-ö kantavat moedisaini edukalt välisturule ja tutvustada seda suuremale publikule. Seega fingers crossed

Uudishimulikuna uurisin brändi tulevikuplaane ja visiooni ka brändijuhi Viirika Siiguri ja disainer Svetlana Puzorjova käest. Galeriist leiad pilte ka ning intervjuusid saad lugeda siit:

Viirika Siigur, Denim Dream brändijuht

 

Viirika, palju õnne Denim Dream brändi loomise puhul! Kust sündis idee luua päris omanimeline bränd lisaks?

Suur tänu! Idee luua kodumaine kaubamärk tuli meie tegevjuhil juba aastatid tagasi. See on olnud tema suur unistus ning 2013. aasta novembris alustasimegi selle täideviimist. 

Miks valisite uue brändi nimeks just Denim Dream? Kas tulevikus on oodata ka päris oma teksakollektsiooni? 

Kuna Denim Dream on meie klientidele juba teada tuntud nimi, siis ei pidanud me vajalikuks midagi täitsa uut välja mõelda. Pole veel täpselt teada, millal teksakollektsioon poelettidele jõuab, kuid selle kallal juba töö käib.

Kuidas eristub Denim Dreami bränd teistest teie ettevõtte müüdavatest moemärkidest? Mis on selle fenomen? 

Svetlana Puzorjova kollektsioon on väga naiselik, õrn ja ilus. Suurt rõhku on pööratud rõivaste istuvusele ja lõigetele, mis on universaalsed ning sobivad igale kehatüübile.

Millisele naisele/mehele on Denim Dream eelkõige suunatud?

Naistekollektsioon on suunatud nooruslikule trenditeadlikule naisele, kes tahab oma naiselikkust kaunites rõivastes rõhutada ning kes hindab kvaliteeti.  

Mida on oodata järgmise hooaja kollektsioonist?

Järgmise hooaja naistekollektsiooni disainib taaskord Svetlana Puzorjova. Lisaks on meie tiimis uus liige - Kadri Kirss, kes on meesterõivaste disainer ning oodata on ka meeste kollektsiooni.

 Moesoovitus Buduaari lugejatele: 

Ärge laske oma isikupäral kaduda ja julgege unistada!

 

Svetlana Puzorjova, disainer

 

Räägi palun natuke endast. Kust leidsid oma tee disaini?

Tee kunstimaailma poole algas minu jaoks juba lapsena, kui vanemad panid mu kuueaastasena kunstikooli. Mulle meeldib väga maalikunst ja abstraktsioon. Olen alati olnud vaimustunud teostest, millel on oskuslikult kujutatud lisaks loomulikule ilule ka mingi sügavam filosoofiline mõte ja esmapilgul varjatud tähendus. 

Aja jooksul olen aru saanud, et mulle on kõige südamelähedasem riidedisain, mille juurde jõudsin isikliku kogemuse ja proovimise kaudu. Kõigepealt mõtlesin välja ja õmblesin endale ise mõned esemed. Siis panin tähele, et mitmed mu sõbrad soovisid täpselt neid samu asju, mille olin ise valmis teinud ja siis nad uurisid, mis poest need ostetud on. Nii hakkasingi esialgu oma tutvusringkonnale riideid disainima ja õmblema. Selle tulemusena avasin hiljuti oma isikliku ateljee, et kõik soovijad saaksid endale midagi kaunist ja isikupärast osta. 

Suhtun riidedisaini kui kunstivormi ning arvan, et pole oluline, millises valdkonnas kunstnik tegutseb – maalib, loob muusikat, teeb skulptuure või tegeleb toiduvalmistamisega. Oluline on teha seda armastuse, pühendumise ja sisemise põlemisega: ainult siis on tegemist kunsti loomisega.

Oled juba varasemalt moedisainiga pikalt tegelenud. Mis köitis Sind enim Denim Dreami kollektsiooni loomisel?

Selle aasta alguses sain väga huvitava koostööpakkumise suurepärase Denim Dream meeskonna poolt, mis on minu jaoks unikaalne võimalus viia need disainivormid palju rohkemate inimesteni. See valmistab mulle siiralt rõõmu, et selle koostöö tulemusel saab see kollektsioon kättesaadavaks nii paljudele inimestele.

Kuidas iseloomustaksid oma loomingut üleüldiselt?

Märksõnad on elegantsus, mugavus, naiselikkus ja kvaliteet. Alati on mõni väike detail, mis paneb kandja särama ja muudab ta eriliseks.

Milliste hetkede üle oma karjääris oled senini kõige uhkem? Mida pead kõige suuremaks saavutamiseks?

Südame teeb soojaks, kui näen mõnda inimest tänaval kandmas oma kollektsioonist pärit riideid.

Millest ammutad inspiratsiooni ning kust tuli selle konkreetsete Denim Dreami kollektsiooni mõttelend?

Saan tihti loomingu jaoks inspiratsiooni erinevatest allikatest ja mõnikord ka ootamatutest olukordadest. Näiteks reisimisest, inimeste ja nende käitumise jälgimisest. See kõik aitab mul leida uusi ideesid rõivaste loomiseks. 

Näiteks hiljuti Prantsusmaal jäin tundide kaupa jälgima kohalike elanike ja kohvikukülastajate suhtlemismaneere – seda kuidas inimesed tulevad istuma oma lemmikloomadega, naudivad veini ja aktiivselt žestikuleerivad. See oli tõeliselt vaimustav ja nii loomulik selles kultuurikeskkonnas. Prantsusmaa ja sealsed unetud ööd inspireerisid mind looma selle kollektsiooni esimest osa.

Teiseks näiteks, mis mulle inspireeritavalt mõjus, oli hiljutine reis Taimaale. Alguses viibisin Bangkokis, kust suundusin Krabi saarele. Sellel saarel on täiesti vaimustav eksootiliste loomade elupaik. Mulle valmistasid rõõmu sõbralikud väiksed ahvid, laisalt roomavad sisalikud ja ärksad krabid, keda oli võimalik liikumas näha ainult öösiti. Mind hämmastas see loodus, põnevad värvide kombinatsioonid ja heatujulised inimesed. See oli väga särav ja tundeküllane kogemus! See kõik inspireeris mind looma veel üht osa sellest riidekollektsioonist.

Jõudes tagasi koju Eestisse, algas meie kauaoodatud suvi. Tabasin end mõttelt, et mul on tõeliselt vedanud, et elan nii kaunis kohas – Eestis, kus meil on oma meri ja puhas puutumatu loodus. Kolmas osa kollektsioonist saigi loodud pikkade valgusküllaste päevade jooksul kuuma Eesti suvepäikese all, mida kroonis kaunis päikseloojang.

Mis motiveerib Sind hommikul ärgates kõige enam?

Muusika motiveerib mind väga! Ma salvestan spetsiaalsed plaadid, et tuju tõsta ja kuulan neid  just hommikuti autos tööle sõites. 

Kui ma ei tööta, siis ... olen ikka elus

Kevadine moesoovitus Buduaari lugejatele:

Soovitan kõikidele Buduaari lugejatele lisada oma kevadisse garderoobi rohkem värvikombinatsioone ja printe. Eksperimenteerige julgelt ja naeratage rohkem! Usun, et erksad toonid tõstavad tuju. 

 

Päikest ja rõõmu,

Fresita blogija Kätlin Õun

 

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

 

 

 

 

 

 

 

 

[gallery ids="2066052,2066057,2066065,2066072,2066076,2066083,2066088,2066095,2066102,2066108,2066113,2066119,2066126,2066132,2066141,2066146,2066151,2066157,2066166,2066171,2066178,2066186,2066193,2066200"]