Reklaam sulgub sekundi pärast

KENZO TAKAGA VARSSAVIS: Tere tulemast Avon Life parüümikollektsioon!

Kenzo kaubamärk ei vaja tutvustamist kellegile, kes vähegi moe ja ilumaailmas orienteerub. Kuigi kaubamärgi looja Kenzo Takada (77) on moemajast pensionile läinud rõõmustas ta hiljuti kõiki fänne uue lõhnakollektsiooniga , mis valmis koostöös kosmeetikafirma Avoniga ning kannab nime Avon Life. Buduaar käis Hr. Takadaga kohtumas Varssavis!

Kenzo kaubamärk ei vaja tutvustamist kellelegi, kes vähegi moe- ja ilumaailmas orienteerub. Kuigi kaubamärgi looja Kenzo Takada (77) on moemajast pensionile läinud, rõõmustas ta hiljuti kõiki fänne uue lõhnakollektsiooniga, mis valmis koostöös kosmeetikafirmaga Avon ning kannab nime Avon Life. Buduaar käis hr Takadaga kohtumas Varssavis!

Septembrikuu alguses tõi Ameerika kosmeetikafirma üle Baltikumi kokku moe- ja ilutoimetajad, et esitleda suurejooneliselt uut lõhnakollektsiooni, mis on valminud esimese Jaapanis diplomeeritud meesmoelooja Kenzo Takada poolt.

Avon Life by Kenzo Takada on uus lõhnasegu, mis toob välja elu ilu, suhtudes ümbritsevasse vankumatu positiivsusega, mis on Kenzo Takada disaini ja isikupära keskmeks. Sarjas on nii meeste- kui ka naistelõhn, mis on loodud Alberto Morillase ja Olivier Crespi poolt.

Kenzo ise disainis ka parfüümide pudelid. Nii kaunistab näiteks naisteparfüümi pudeli korki kannike, mis on ka Kenzo perekonna sümboliks. "Ela oma elu kaunilt," ütleb Kenzo parfüümi tutvustades ning pole kahtlustki, et disainer ka ise selle moto järgi elab. "Mulle teeb kõige rohkem rõõmu ümbritseva ilu visandamine ning disainiprojektideks muutmine. Tänu koostööle Avoni brändiga oli mul võimalus kasutada oma elumotot: elada elu ilusalt. Parfüümid toovad välja optimistliku eluvaate ning pudelid püüavad pilke originaalse kujuga, millest saab kindlasti dekoorielement ka meie kodudes," ütleb Kenzo Takada.

Buduaari ajakirja tegevtoimetaja Triin Tisler Kenzo Takada paremal käel.

 

Tekst: Triin Tisler

Fotod: Avon