Reklaam sulgub sekundi pärast

ILUBRÄNDI TEGEVJUHT Sandra Volkov: edukaks ettevõtjaks 17-aastaselt

Liisbet Saue

„Minu eesmärk pole kunagi olnud inimestele tooteid peale suruda, vaid luua midagi tähenduslikumat,“ ütleb tuntud ilubrändi Ultimate Beauty looja ja tegevjuht Sandra Volkov (26), kelle teekond ettevõtluses sai alguse juba enne täisealiseks saamist.

Sandra sõnul on teda alati paelunud kõik välimusega seonduv ja nii soovis ta juba varajases teismeeas katsetada enda peal kõiksuguseid iluteenuseid – geelküüsi, ripsmepikendusi ja loomulikult ka juustega eksperimenteerida. „Ütleme nii, et vanemad nägid minuga kurja vaeva. Tagantjärele mõeldes hakkas kõik üsna varakult ja eale mittevastavalt pihta. Huvi ilu vastu tõi mind sellesse maailma juba 16-aastaselt, kui hakkasin ise iluteenust pakkuma. See on andnud mulle pikaajalise kogemuse, tutvused ja laia silmaringi ilumaailmas toimuvast. Samuti olen palju õppinud inimeste murede, soovide ning ettevõtluse kohta.“ Sandra oli 17-aastane, kui lõi oma esimese ettevõtte ja on sellest ajast saati elanud täiesti iseseisvat elu, mis on teda õpetanud ratsionaalselt mõtlema ja igapäevaelus toimetama. Ka Sandra vanemad on mõlemad pikalt ettevõtluses toimetanud, nii et omamoodi on see loomulik jätk. Küll aga unistas noor naine lapsena võistlustantsijaks saamisest, olles selle maailma ilust võlutud. „Mulle meeldisid silmatorkavad ja teistest eristuvad kleidid ning tantsijate särav välimus.“ Väljakutsed arendavad Konkurentsitihedas ilumaailmas peab Sandra suurimaks väljakutseks teistest ilubrändidest eristumist ja võimalust pakkuda inimestele midagi uut, mida veel turul ei ole. See on naisel ka õnnestunud, tuues Eestisse Biocyte brändi ja tutvustades nutrikosmeetikat. „Kui tulime Biocytega turule, oli nutrikosmeetika terminit põgusalt mainitud vaid paaris artiklis, seega on mul võib-olla lihtsam, kuna laiem üldsus seostab nutrikosmeetika terminit siiski Ultimate Beautyga. Siiski ei ole minu eesmärk kunagi olnud inimestele tooteid peale suruda, vaid luua midagi tähenduslikumat ja luua sisu, millest inimestel oleks kasu, et nad oskaksid näha laiemat pilti. Tooted on sealjuures boonuseks, mis aitavad seda teekonda täiustada.“ Iga päev on erinev Ettevõtja elus ei ole tüüpilisi tööpäevi. Sandra, kelle ajast läheb hetkel suur osa aastaseks saava kalli poja kasvatamisele, toimetab praegu Ultimate Beauty asjadega enamjaolt poja uneajal ja õhtuti ka enda une arvelt. „Päevad on väga erinevad. Kuna mõtlen alati mitu sammu ette, siis üldjuhul ka rahulikud, kuid tuleb ette ka päevi, kus valitseb täielik kaos ja olukorrad vajavad kiiret lahendamist. Lapse kõrvalt võib see olla raskendatud,“ jagab naine oma väljakutseid. Hoolimata sellest, et Sandra on enda sõnul unustanud, mida tähendab vaba aeg, naudib ta ettevõttega toimetamist väga ja otseselt seda tööks ei pea. „Olen veel tänasel päeval Ultimate Beautys see, kes põhimõtteliselt kõike teeb. Ka „vabal ajal“, kui ma lapsega ei tegele, olen siiski mõtete ja toimetustega ettevõtte juures, kasvõi internetist inspiratsiooni otsides.“ Kõik juhtub põhjusega Võib öelda, et Ultimate Beauty pakutavad Biocyte tooted jõudsid Sandrani pooljuhuslikult maailma ühel suurimal iluvaldkonna messil käies. „Olin seal džunglis täiesti eksinud ja ei saanud üldse aru, mida täpsemalt otsin ja mis selle väljund olema peaks. Tundsin ka pinget, et kui nii kaugele sai tuldud, peaks sellest käigust ka kasu olema. Sel hetkel poleks ma ealeski arvanud, et leian tee toidulisandite maailma. Kui aga rääkida terviseteemadel laiemalt, on Biocyte bränd ja Ultimate Beautyga tegutsemine minu elu palju muutunud ja õpetanud mind elu laiemas plaanis vaatama.“ Nimelt kimbutas Sandrat aastaid tagasi pea iga kahe kuu tagant põiepõletik, millele ükski arst ei osanud ka pärast põhjalikke uuringuid seletust leida. „Usun, et iga naine, kes on sarnase probleemiga kimpus, teab seda vastikut tunnet ja soovi teha ükskõik mida, et murest lõpuks vabaneda. Põhjuse väljaselgitamissoov ja lahenduse otsimine viis mind loodusravi juurde. Üks teooria väidab, et põiepõletik tekib naistel hirmu ja alanduse tagajärjel, kui immuunsussüsteem nõrgeneb ning neerupealised hakkavad ise kehaomast bakterit tootma. Tol hetkel ei tahtnud ma seda muidugi uskuda, kuid teatud elusündmused, näiteks rasked suhted, on mulle need kogemused ja tõestuse ise kätte toonud. Ei maksa alahinnata vaimse tervise mõju füüsisele. Praegu võin öelda, et olen mingil määral sellele raskele perioodile isegi tänulik, sest olen nüüd teadlik ja jõudnud hetke, kus mõistan, et kõik juhtub põhjusega ja iga inimene ning sündmus tuleb ellu õpetama ning oma eesmärki täitma.“ Kaunis välimus nõuab rahulolu Sandra usub, et enda sisemaailmaga tegelemine on ka noorusliku ja kauni välimuse saladus. „Rahulolu, õnnelikkus ja heatahtlikkus teevad inimese ilusaks ning sisemine rahu peegeldub ka väljapoole. Stress ja muretsemine põhjustavad aga enneaegset vananemist. Kuigi me ei saa füsioloogiliste ilmingute vastu, saab nutrikosmeetika meid siinkohal aidata. Kõige tähtsamad võtmesõnad on tervislik toitumine, organismi toetavad kvaliteetsed toidulisandid, liikumine, uni ja sisemine tasakaal. Kui lisame enda elustiilile ka kollageeni, hüaluroonhapet ja elastiini sisaldavad tooted, on vananemisega seotud ilminguid võimalik vähendada, sest need aitavad nahka seespidiselt hoida ja toetavad kollageeni sünteesi.“ Julgus alustada Sandra peab ettevõtlusteekonda põnevaks ja julgustab ka teisi naisi proovima. „Algus võib olla hirmutav, kuid hirme saab vähendada, kui sul on kindel visioon, plaan ja hästi läbi mõeldud sammud suuri riske võtmata. Mind on aidanud sihikindlus, detailideni läbimõeldud otsused, kohusetunne, minimeeritud riskid ja uskumine iseendasse. Ainus, kelle peale alati saad loota, oled sina ise!“ jagab ta head nõu. Ultimate Beautyga on Sandral suured tulevikuplaanid, mida avalikustada on veel vara, kuid juba selle aasta jooksul saab ettevõte täiesti uue tähenduse. „Naudin iga sekundit Ultimate Beautyga toimetamisest ja ootan põnevusega, kuhu see teekond mind viib.“ Sandra kolm lemmiktoodet Ultimate Beauty valikust: Keratine Forte Full Spectrum. See on esimene toode, mida katsetasin enne Biocyte brändi lansseerimist Eesti turul. Kuigi juuksevitamiine on palju, on enamik üles ehitatud suurele biotiini kogusele. Need vitamiinid sisaldavad hoopis puhast keratiini ehk valku, millest meie enda juuksed koosnevad ja lisaks ka teisi vitamiine. Toote eesmärk on juuksekarva struktuuri muutmine, mis tegi minu juustega täielikku imet. Kandsin alates 14. eluaastast juuksepikendusi ja lõpuks olid mu juuksed nii kahjustatud, et viimased teipjuuksepikendused rebenesid koos enda juustega peast, tekitades suured augud. Praeguseks on mul palju tugevam juuksestruktuur ja pea tagumikuni ulatuvad juuksed. Collagen Express kummikommid. Kui nutrikosmeetikat turustama hakkasime, ei olnud kollageen nii tuntud kui praegu. Sel hetkel olid Biocyte kollageeni kummikommid turul esimesed, mis pakkusid lihtsat ja maitsvat viisi kollageeniga tutvumiseks. Minu jaoks on need kommid asendamatud – ülimugavas pakendis, kommide kohta kõrge kollageeni kontsentratsiooniga (2500 mg) ja väga hea maitsega! Väike panus enda tervisesse ja nooruse säilitamisesse iga päev. Liposoomne C-vitamiin. See toode on minu abimees olnud juba pikalt ja eriti siis, kui tunnen, et külmetushaigus hakkab ligi tikkuma. Ma ei mäletagi, millal viimati külmetust põdesin ja minu jaoks on siin seos. Selle imelise antioksüdandi olulisust meie organismile ei tasu alahinnata. Usun, et C-vitamiini võiksid tarbida kõik inimesed aastaringselt. Seda enam, et kahjuks ei ole puu- ega köögiviljad enam ammu nii toitaineterikkad kui varem. Mis vahe on traditsioonilistel ja liposoomsetel vitamiinidel? Liposoomsed vitamiinid suudavad organismis imenduda otse rakku, mis muudab toitainete transportimise palju efektiivsemaks. Liposoomse tehnoloogia puhul on toitaine kaetud fosfolipiidide kihiga, mis kaitseb selle hävinemist seedekulglas. Nii on toitaine imendumine ja tootest saadav kasu maksimaalne. Mis on nutrikosmeetika? Nutrikosmeetika hõlmab toidulisandeid, millel on välimusele suunatud mõju. Näiteks isepruunistavad kapslid, mis annavad jume ilma päikeseta, juuksevitamiinid, mis aitavad kasvatada juukseid ja kollageenitooted, mis aitavad siluda kortse. Nutri tähendab toitainet, ehk siis toidame enda organismi seespidiselt, pakkudes organismile vajalikke toitaineid, millel on kehale laiaulatuslik mõju. See tähendab, et tooted mõjuvad organismis igale poole, kus vastavat toitainet vajame (näiteks kollageen on vajalik nii naha, küünte, juuste, liigeste kui hammaste jaoks). Nutrikosmeetikal on tavakosmeetikast pikaajalisem mõju, sest protsessid toimivad rakutasandil ehk seestpoolt väljapoole. Tavakosmeetika toimib üldjuhul vaid pinnapealselt ega suuda imenduda sügavamatesse kihtidesse.